Gå til innhold

billige garderobeskap i mellombrun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en skap i mellombrun til soverommet vår, noen som har tips om hvor jeg kan få tak i det billig? Har sjekket ikea :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oma? vi har et gjenbruksted i kommunen som brukes til og trene folk til og jobbe. der selger de alt mulig som folk ikke vil ha, men som er fint og morsomt og som ander kanskje liker.

søster kjøpte et skap der til 500 kr. det var superfint og antikk.

kanskje det fins noe slikt der du bor?

Skrevet

takk for svar, skal sjekke det ut :)

Skrevet

da støtter du ihvertfall en god sak og hjelper miljøet :-)

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt noen dritbillige på skeidar...

men jeg ler av dem, det er det latterligste jeg noensinne har brukt penger på, så jeg ville nok også gått for loppemarked eller gjenbrukshandel.... eller IKEA, men det er jo ikke så billig. vi betalt 600 kr stk for de på skeidar, men de er av en sånn kvalitet at kinderegglekene slår de skapene ned i støvlene.

Skrevet

det var bra du skrev, for jeg var nettopp inne på skeidar sine sider og såg på noen skap til 699,-. Da kjøper vi ikke de :P

Det kjipe er at ikea har bare Hopen-skap i mellombrun, og de vil ikke jeg ha.... Foreløpig har vi aneboda-skap i hvitt fra ikea inne på soverommet, men jeg syns jo ikke at hvitt og mellombrunt er noe god match da... Men aneboda er gode skap da, til tross for at de koster 600 kr :)

Skrevet

okei, da kostet de kanskje 699,- for det er nok de samme... men jeg står hardt på at det ikke er verdt å tenke i skeidar-retning i alle fall :-)

du gan kjøpe deg sånne "trådskuffer" og henge en fin gardin i en wire da, mens du venter på pengene til å kjøpe det du ønsker deg....

Jeg har nemlig med tida skjønt at det er dyrt å kjøpe halvgode mellomløsninger.

Lykke til! Vi går for skyvedørsgarderobe til mange penger om en liten stund.

Skrevet

ja, jeg har jo skap da.. Det er bare at jeg irriterer meg over at det er hvitt og ikke mellombrunt + at jeg kunne tenkt meg et skap i boden..:) Men jeg klarer å vente til over jul, da har vi nok penger til det, og kanskje vi kan finne et skap på salg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...