Gå til innhold

Jeg har IKM i begynnelsen av uke 37...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå har jeg gått med verking/stikking i magen siden eggløsning (eller da jeg regna med jeg hadde eggløsning, tester ikke).

Lurer på om det kan være noe på gang? Verker i bekkenet og, men det har det jo gjort mer eller mindre hele tida siden forrige svangerskap, så bør vel egentlig ikke bry meg så mye om det. Bare at nå verker det litt ekstra...

Jaja, får se om litt over en uke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...

kanskje det er no festing på gang? Jeg har også ikm rundt da... man tir... Men det er litt tidlig med festing.. de sier jo at det skjer ca6-10dpo.. og jeg er 4dpo i dag... Men det er forskjellig fra person til person..

Veldig spennende dette... Første mnd jeg vet med sikkerhet at jeg har el og at jeg har truffet.. hehe... så da er det jo ekstra spennende... er jo lov til og håpe..

ha en fin kveld-... Nå er det natti for meg=)

Skrevet

Jeg også føler det akkurat likt som deg!;) Var nesten så jeg kunne ha skrevet det selv;) Så her går tiden veeeldig sakte, og venter på begynnelsen neste uke! Ca mandag eller tirsdag...

*lykketil kjempe masse*

Skrevet

Ja dette er Ulidelig spennende... lykke til for oss... jeg håper det klaffer for oss alle 3........ ååååååå... laaaaange uker.... sukk

lykke til

Skrevet

Huff ja.... hehe... Selvpining er dette her;)

Skrevet

heisann!har ikm i slutten av uke 37 jeg da,har hatt el denne helg,så håper på en liten spire.hadde veldig positiv test på el på fredag og hadde sex da og hatt sex i dagså kan jo ha vært heldig,håpe håpe:)

Skrevet

lykke til... jeg er 5do jeg da,... så håper veldig det er no festing på gang snart=)

Skrevet

Vneter på IKm neste tirsdag jeg også:) ( Hvis det er uke 37) 9.sept.

Krysser fingre og tær:)

Skrevet

morro da... at vi er så mange med lik ikm... jeg kommer til og teste på tirsdags morgen om ikke tr har kommet... jakta starter på onsdag, så vi drar til fjells på tirsdag... Er gjerne en del god mat og rødvin i forbinnelse med jakta... håper jeg slipper mens på jakt.. og at jeg ikke får tidlig sv.skaps kvalme.. hehe... men det er såååå verdt det i tillfelle.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...