Heaven har født::) Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 på pizza,innbakt pizza eller i pitabrød. Det er så yammi,har akkurat spist innbakt pizza... Lagde litt vel mye i dag , men pytt pytt.... 2 pk kjøttdeig,bland i to poser taco mix(krydder) sleng oppi to løk, et par bokser sopp, grønn og rød paprika, og helt til slutt 1 eller 2 glass tacosaus. ha det på pizzan og strø ost over, eller fyll pitabrød og strø ost over. Det er så godt. Er så mett at jeg orker nesten ikke å bevege meg..
PopUp Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Ja, det hørtes godt ut ) Dette her er også veldig godt i pitabrød: kyllingstrimler med kyllingkrydder kinakål mais rømmedressing (evt mer grønnsaker, men jeg er ille kresen, hehe) Skikkelig godt!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Mmm - høres deilig ut! Hiver på en annen (kanskje litt lettere) variant; kutt opp cherrytomater i skiver og legg på en tortillalefse. Strø over litt frisk basilikum og oregano og kanskje bittelitt piffi, ha ost over og i ovn/micro. Nammenam! Men mer som snack enn middag da.
Heaven har født::) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 Hmm, de der må vi prøve en dag. Hørtes godt ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå