Gå til innhold

Hva gjør dere med den våte flekken...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det vanlig at alt renner ut med en gang etterpå..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... ja!!! gå på do! kanskje ikke så romantisk, men det anbefales for å forhindre... hmmm.... var det infeksjoner? ja, det skal værtfall være lurt:)

Skrevet

Går på do rett etterpå ja.. Slik at jeg får tørket av meg der.

Anbefales å tisse etter sex ja, for å skylle bort bakterier som kan forårsake urinveisinfeksjon..

Skrevet

vi har med et håndkle i senga, også ligger jeg på det natta gjennom.. Sovner nesten med engang etterpå, og synes ikke alt kommer ut hvis jeg bare går på do..

Da slipper jeg kliss iløpet av natta!

Skrevet

Hvis du ikke orker å gå på do etterpå, og ikke er plaget av urinveisinfeksjoner, så bruk truseinnlegg!

Det er mitt råd. Mye enklere enn å ligge på et håndkle.

Skrevet

Vi har håndklær i nattbordsskuffen, og normalt går jeg også alltid på do etter sex. Evt. kan du jo og bruke tampong en stund, men den skal jo helst ikke sitte i hele natta, og det kan jo være greit å "få ting ut"

Skrevet

Det blir ingen våt flekk, for jeg har en dorull på nattbordet.

Skrevet

jeg tisser, og skyller meg nedentil i dusjen etter sex. pleier som regel å komme ut i løpet av dusjen eller når jeg sitter på do.

hvis du er langt på vei kan det kanskje vært en fordel å la han komme på utsiden.

jeg opplevde nedpress og pulseringer i livmoråpningen etter sex. spesielt hvis jeg hadde kommet og han fikk utløsning i meg.

det førte for meg til for tidlig fødsel i uke 33.

jeg hadde bare sex tre ganger i løpet av de to siste månedene og det var like ille etterpå hver gang. natten før jeg fødte hadde jeg sex, og våknet på morgenen med smerter og kynnere.

opplevde også en liten blødning.

det var veldig skummelt og jeg sier ikke dette for å skremme noen (!)

bare vær obs på at sædveske kan stimulere til åpning av livmorhalsen.

alt gikk bra med gutten min og han er nå ni mnd. og følger kurven sin perfekt!

er gravid igjen og nyter sex uten foreløpige komplikasjoner.....men tror jeg skal ta det rolig mot slutten ;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...