Peders mamma Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg vet dette sikkert er litt hysterisk, meeen....jeg har ikke ømme pupper. Er ikke det veldig unormalt ? Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt...bortsett fra litt kvalme...Jeg går rundt å er redd for at jeg plutselig ikke er gravid..haha..! uff...Jeg tror jeg tenker litt for mye nå altså ! Gleder meg til å kjenne det litt mere...så jeg ikke går rundt å innbiller meg at jeg innbiller meg ting..hoff !
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Skjønner hva du mener...hadde sikkert blitt skeptisk selv visst symptomene mine bare ble poff borte nå..men du må se på det som at du er heldig som slipper... for det er ikke veldi gøy å ha syykt vonde pupper å være kvalm..jeg LOVER:) Hadde nok reagert selv visst jeg ikke kjente noe, men det må jo være litt deilig åsså..... Så ta det med ro å nyt det..kommer sikkert etterhvert...
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg har det på samme måte som deg, men jeg har et svangerskap som ikke var like gøy bak meg så jeg nyter vel egentlig at jeg ikke er sykt kvalm og bare ligger på sofaen og ikke klarer å bevege meg. Så langt i dette svangerskapet så er jeg faktisk i kjempe form merker ikke så mye til at jeg er gravid i det hele til.. bare gjennom alle lukter.. Men ikke ømme pupper, ikke veldig kvalm og ikke sinnsykt sliten. Nei vi får bare prise oss lykkelige.. antagelig får vi vår dose etterhvert... med tungekropper osv.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå