Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Vet dette ikke er noe navne debatt eller noe.. Men spør dere her inne, svar om dere vil..
Mille** Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Et fint navn, er tante til ei som heter det. Ikke et navn som stod på min navneliste, men absolutt et fint navn. )
Regnbuens barn™ . Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med navnet mitt;-) Men mitt skrives med C. Datteren min har Victoria som navn nr 2. (hun har to navn)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Synes det er et kjempefint navn.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Jeg synes det er et veldig fint navn!
bente69;) Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Syns det er et fint navn;) nesten like fint som Henriette....*ler*
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Hadde jeg ikke hett det selv, ville jeg ha kalt datteren min det. *knis*
Lykkeligmammatiltre Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Kjempe nydelig, liker det absolutt best skrevet med k som du skriver! Jeg vet om en nydelig liten baby som heter det ;o)
ungdomsmor Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 datteren min heter det men skriver det med c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå