Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Viktoria?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette ikke er noe navne debatt eller noe.. Men spør dere her inne, svar om dere vil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et fint navn, er tante til ei som heter det. Ikke et navn som stod på min navneliste, men absolutt et fint navn. :o)

Skrevet

Jeg liker Viktoria veldig godt..

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med navnet mitt;-) Men mitt skrives med C.

 

Datteren min har Victoria som navn nr 2. (hun har to navn)

Skrevet

Synes det er et kjempefint navn.

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn!

 

Skrevet

Syns det er et fint navn;) nesten like fint som Henriette....*ler*

Skrevet

Liker også viktoria:)

Skrevet

Hadde jeg ikke hett det selv, ville jeg ha kalt datteren min det. *knis*

Skrevet

Kjempe nydelig, liker det absolutt best skrevet med k som du skriver! Jeg vet om en nydelig liten baby som heter det ;o)

Skrevet

datteren min heter det men skriver det med c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...