Hakuna Matata Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Noen som er flinke til dette? Jeg glemmer det helt bort, og syns dessuten det er forferdelig kjedlig : (
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg burde absolutt, men glemmer det hele tiden av. I tillegg er det faktisk stress, hehe, kanskje et tegn på at jeg burde gjøre det regelmessig. Blir litt sånn "hnng" i trynet mens jeg holder på, og nesten andpusten, hehe. Var "flink" en stund etter forrige fødsel, men gav meg da jeg merket jeg hadde kontroll på underlivet mitt (kunne knipe strålen, og ikke lakk når jeg nøs, hostet eller lo).
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Prøver, men er nok altfor dårlig... Har bedt sambo minne meg på det da, men det blir nok fortsatt forlite! Kjedelig, det er det iallefall...
Gjest Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Jeg er å alt for dårlig... Kanskje vi skal ha daglige husk-å-knip-tråder her?
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Hva med å knipe mens vi sitter ved datan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå