Boulengerina Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg har lagt merke til at jeg sjeldent blir omgangsvenn med gutter. Har liksom ingen interesse for gutter som venner.. Kjenner jo feks typene til venninnene mine, men de blir mer som bekjente som jeg slår av en prat med inni mellom.. Har likevel to kompiser, men har funnet ut at jeg nok liker dem fordi de er mer feminine enn gutter flest. De liker feks home and away, hotell cæsar, er veldig opptatt av mote, og slarver med meg om ting.. Likevel er jeg sammen med en veldig mandig/macho (uten at det blir negativt) fyr.. Vi har nesten ingen felles interesser, men det funker jo rimelig greit likevel.. Flere som har det som meg, eller har dere nære (mandige) guttevenner også?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Her er det mest gutter..kun noen få jenter. Sikkert fordi jeg liker fart og morro ol. Fisking jakt, bil ,paintball, gocart, gatebil ol:)
piano♫ Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg har guttevenner også. De er ikke opptatte av home and away, hotell cæsar, moter etc, heller alminnelig samfunnsopptatte og interesserte i meg og familien min, felles hobbyer osv.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Har begge deler, jeg funker stort sett bedre sammen med gutter enn jenter så om jeg møter nye folk så blir det stort sett gutter jeg har hatt flere bestekompiser, de næreste jentevennene jeg har er barndomsvenner.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Ingen nære guttevenner, nei. Har et par på msn som jeg har bltit kjent med via nettsider tidligere, og de er gode å prate med, men de treffer jeg jo aldri irl. Veldig interessant og befriende å få guttas resonnement og meninger innimellom og ikke bare jenters kompliserte tankegang (hehe), men det holder med en prat. Eneste jeg kunne funnet på noe på fritiden med må være søskenbarnet til mannen min, hvis han bare bodde på denne kanten av landet )
ScaryMama Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Før hadde jeg nesten utelukkende guttevenner, men det har blitt færre av de med årene. Men jeg har fremdeles et par kjempe gode kompiser, og det setter jeg pris på.
Mille** Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Hadde en del guttevenner før i tiden, men ikke nå mer. Snakker veldig greit med gutter jeg blir kjent med, men pleier ikke å bli kompiser med de, sånn på den måten at jeg henger med de på fritiden.
hit og dit Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Har både mandige, ikkje fult så mandige, og mindre mandig enn meg guttevenner. Ingen av dei er opptatt av cæsar og home and away da. Eg trudde det var eit fjortisprogram eg, home and away greia, inntil eg kom inn hit. =P
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Og jeg har ikke så mye til felles med de flste jente.. Jeg hater intriger, drama og sutring,juging og drittslenging.. Derfor er de fleste utelukka
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Lilo, hvordan takler du å være her inne på DIB da? Synes stortsett det foregår mest av akkurat de tingene du nevner! Ellers har jeg selv ingen nære guttevenner. Går godt overens med min samboers kompiser, men ikke sånn at vi finner på noe, bare jeg og dem. Så egentlig har jeg vel bare jentevenner som er mine egne venner da:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Dette er kun for underholdning.. Tar ikke akkuratt DIB seriøst:)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 Jeg mente ikke spørsmålet seriøst heller. Det var sagt i en spøkefull tone (om du hadde kunnet høre meg da..)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 hehe.. ja var akkuratt det.. ikke så lett å "høre";D
fox`y Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 føler ikke jeg har noen av delene fortiden. de fleste forsvant da jeg fikk barn. men noen venninner har jeg. mine gamle kompisser snakker jeg en sjelden gang med når jeg møter dem. saaaaaaaavner mange av dem må jeg ærlig innrømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå