Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte nå ang stikkningene jeg har..å de sa de ville ha meg inn siden jeg hadde født fort før..å han ligger i setet..

så vi snakkes..

huff ble helt sressa her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! :)

Spennende dette her!

Skrevet

lykke til ;)

Skrevet

Åhhhhh så spennende :-) Masse lykke til :-)

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

Lykke til!!!! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!!

Skrevet

Aa! Saa spennende altsaa! Krysser alt som kan krysses for deg/dere. Stor klem. Hold oss oppdatert da. Naa er jeg spent! Lykke til

Skrevet

Lykke til ! Håller tummarna før en flott fødselsopplevelse.

Skrevet

vel vel vel...da kom jeg hjem i natt i 1 tiden..

kjenner meg litt små irritert i grunn..når jeg ringte til føden i går så sa jeg klart i fra at jeg hadde ikke rier,men at jeg hadde hatt disse stikkningen hele dagen å i går pluss et veldig nedpress,å at magen strammet seg veldig..men ikke noe mer..når hu da sa til meg at hu ville ha meg inn så sa jeg at ,men jeg må jo vente på riene?

nei d kunne skje mye siden en var flergangs fødende så da kunne de riene kjennes ut som d jeg beskrev og..

så da var d til å ringe til mamma å få hu til å vekke ungene ..(som seff var i ekstase for de trodde lillebroren deres skulle komme ..selv om jeg sa til dem at d kunne godt var jeg kom hjem uten..)

så var d å kjøre nesten 1 time til sykehuset da..å der ble vi møtt av en jm som ga meg mer engstelse (igjen)i forhold til setefødslen ,ved å forklare ting hu ikke hadde helt peiling på..ikke forstod hu hva jeg mente når jeg spurte om ting,å ga meg forvirrende svar..så var d å sette dette målegreiene på magen da etter mye om og men..å satt der i en halv time,jeg og samb var kjempetrøtt å sliten..

heldigvis kom legen som jeg hadde vært hos på mandag,å jeg ble så letta..

hu undersøkte meg å fant ikke mer ut, enn at jeg var blitt mer moden,sentrert og 2 cm åpning,så hu røska litt i håp om at d skulle skje npe snart..

ja så var d å kjøre hjem igjen da..

så dette syntes jeg var tullete..men forstår jo at de ville ha meg opp siden d er seteleie..hadde d vært hodeleie hadde de ikke bedt meg komme..

føler d var dumt å bruke barnevakten unødig og..

ble litt langt dette men..:)

Skrevet

Huff så kjedelig.. men godt å vite at de tar ting alvorlig og ber deg komme å sjekke når det er noe også da:)

Håper det hadde noe effekt med litt tøying og at det snart skjeeer noe!:)

Skrevet

lykke til da!:)

Skrevet

skrev veldig for sent jeg da,hehe.men håper det skjer noe snart da.må være kjedelig og vente og kjenne etter.

Skrevet

Saa kjedelig..Men; det er jo tross alt bra de tar deg serioest naar du ringer! Naa vet du i alle fall at du er enda mer moden:)

Skjer ikke mye her i gaarden for tiden.. Bare venter og venter. Faar vel ga en tur i dag igjen

Skrevet

anni ke n

ja d tenker jeg og,at d er tross alt bra de tar dette på alvor..

men veldig kjedlig da hehe

å nå er jeg jo ennda mer utoldmodig..

jeg kan ikke gå tur i dag..fikk nok i går,så i dag fikk jeg svi for d..vondt i bekkenet å ryggen..usj..

nei jeg skal rett å slett legge meg under dynen igjen..;)

Skrevet

Håper røskingen gir litt effekt og kanskje det skjer noe snart!

Gå og hvil så du er klar ;)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...