mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Har fått oss en nydelig liten pus.. er blanding av main coon så forhåpentligvis blir han litt stor... Men hva skal han hete da??
mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 D heter katta til vennina mi også...å naboen sin katt heter oliver...gammle katta vår het musa... Lukas her sier at denne skal hete mjau..men jeg er ikke helt enig
ny på vei? Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 hva med Cæsar, jackson, pusur, dotten, leon, simba, kongen, +++ kommer ikke på så mye i farta.. er det gutt eller jente forresten?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg er litt fan av "vanlige" navn, og syns det er kult når de heter Trygve og Arne og sånn, ehe... Eller har navn som passer med personligheten - vi hadde en som het Pinglepus; utrolig "sjenert" og skvetten.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Cæsar har jeg faktisk tenkt på! Han er nydelig gråspraglet og fortener et staselig navn synes jeg Det er en gutt ..
mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2008 Da hadde du likt gubben sitt forslag som er Kjell-Edgar ikke aktuelt nei!!
-Lane- Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Vår heter Willy og er oppkalt etter den flygende musen Willy. Det er 3 åringen som har gitt den navn. Main Coon er råflotte katter. Jeg stemmer for Cæsar.
simbamamma Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Jeg synes selvfølgelig at han bør hete Simba! ;-) Vår Simba er stor, tøff og respektert i nabolaget, en konge, rett og slett.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2008 Løfte,haha... Var stilig d,men passer ikke til denne katten...hehehehe...
Heaven har født::) Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 Hadde pus når jeg bodde i sverige. Daværende sambo døpte den for grålle. Aldri hørt det før, men var visst vanlig nedi der. Syntes det var søtt jeg:)
*gruffalo* Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Vi snakket om navn på dyr i bhg en dag. En hadde en katt som het taco, en het lakris...og en trodde at naboen sin katt het spaghetti, hehe:) Så hvis ungene velger et navn blir det kanskje noe sånt, hehe;)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Cæsar er jo et staselig navn da:) Kikket på behindthename.com, og fant noen navn med betydningene konge/hersker... Emyr, Rajesh, Sultan, Isha, Alaric og så Rex da, men det er kanskje mest utbredt som hundenavn. Vet ikke om du synes noen av dem er særlig til kattenavn da, men...
mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. august 2008 Isha likte jeg..men det var likt lisja,som vi kaller snuppa her i hus
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 30. august 2008 #16 Skrevet 30. august 2008 Main coon katter er fiine! Pusen vår heter mini. Han er veldig liten og søt Hadde tre andre som het Trollet, Eilert og Per. De døde av katteaids etter at vi flyttet og dem sloss med kattene her.. Kjempe trist! Nå får jeg ny pus, en skipskatt og har lyst til å kalle han Tengel hehe
2smågull Skrevet 30. august 2008 #17 Skrevet 30. august 2008 har ei vennine som har en renraset main coon. men syns ikke han er veldig stor. nå er han vel 3 år. og da skal de jo være fullvokst. han er litt lenger enn en vanlig skogskatt bare. men er vel forskjell på katter som på folk:) Forslag til navn: Torvald,Gunnar, Oscar, Tarzan!
*makrell i tomat* Skrevet 30. august 2008 #18 Skrevet 30. august 2008 Vi har også fått (kjøpt) oss en renraset main coon ;o) Nydelig rase!!! Vår jentepus har heller ingen navn. Noen med forslag til jentenavn?
2smågull Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Alfa : etter den gule på sesam stasjon.. Madonna Gurine Mina Pernille
mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. august 2008 Tia synes jeg er så fint til en pusefrøken! Vennina mi har 2 hellig birma katter,å de heter amos og tia..er så søte:)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 30. august 2008 Ja er nok forskjell på katter og.. De vi fikk vår pus med hadde ei hoe og en hanne som var renraset main coon,en vanlig katt å en blanding main coon/vanlig katt.. å blandings katta var den største der! Hadde ei kanin som het gunnar...stili navn på dyr synes jeg
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. august 2008 #24 Skrevet 30. august 2008 Doppler, Gregor eller Bongo
Ladybug~N&E Skrevet 30. august 2008 #25 Skrevet 30. august 2008 castro er tøft syns jeg. passer godt på hund med blir like flott på en katt. (katta til gamlenaboen het cæsar, en diger oransje jævel av et kattskinn som konstant spiste opp maten til min lille sigurd!) hehe.. venninna min sin het lucifer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå