Brit Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hei! Ojojoj voldsomt til aktivitet her i kveld. Dei 2 siste dagane har eg hatt eindel stikking med sviing i nederste del av magen men også sviing i heile magen. Stikking har eg hatt i vertfall 2 veke, spurte legen min og ho sa at det var strekking av magen, det var veke 40. I morgon begynner veke 41. Kva er dette? Ei natt eg var på do kom det spor av blod på papiret, sidan det var blod ringte eg sjukeh. Lite så det var greitt. Etter at eg la meg igjen fekk eg kraftige sammantrekningar med ca 3 sek mellomrom, 3 stk. Trudde dette var rier. Kan man ha rier utan å kjenne d i ryggen?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Det var sikkert tegningsblødning. Stikkninger og sånne r litt vanskelig å vite hva er alltid. Rier pleier å være vonde så man kjenner det, jeg kjenner de veldig i ryggen og magen, mens noen kjenner de bare i magen, andre igjen i ryggen, men felles er jo at magen blir hard. 3sek mellom tyder kanksje på modningsrier el kynnere. For riene pleier å vare ca 30sek-1min og ha tid mellom, fra start å være uregelmessige med kanksje 7-10min mellom, for så på slutten å ha kanskje 1-3min mellom, jeg husekr ikke helt Men det skjer nok snart noe hos deg siden du er i uke40. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå