Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Vet det har vært skrevet om det flere ganger, men drømmen inatt var så ekte. Jeg drømte jeg dro på fylla. Skikkelig fylla. Drakk minst 20 øl som jeg kan huske i drømmen og flere kjente kom bort å spurte i drømmen: er dette så lurt da?? Det går nok greit sa jeg bare likegyldig.. *skrekk* Husker også at jeg skulle ta buss hjem fra festen som ikke gikk lengere enn til nr. 107 i gaten jeg bodde i, og at jeg bodde i 127.. Ble regelrett kastet av bussen i fart og måtte løpe hjem i snøvær. (må legge til at jeg bor i nr. 27) Ekkel, surrete og rar drøm!! Følte meg full når jeg våknet.. det henger sikkert sammen med at jeg diskuterte med mannen igår fordi jeg leste om alkohol og svangerskap. og jeg som hverken har drukket eller røyket NOE før IKM denne gang.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Det er rart åssen man drømmer da man er gravid, jeg kan huske jeg drømte flere ganger at jeg tok babyen ut av magen og holdt den i armene mine for siden å putte den tilbake fordi den ikke var ferdig enda da jeg gikk gravid sist. Merkelig rare drømmer, men det samme hver gang.
Tweak Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 He he, jeg har også merkelige drømmer! I natt drømte jeg at jeg ble bortført, helt udramatisk, men likevel prøvde jeg å gi signaler til alle jeg møtte om at her var det noe galt, liksom. Helt merkelig! Til slutt i drømmen hadde jeg utviklet et sånt "Stockholmsyndrom", he he! En annen natt drømte jeg at jeg måtte i fengsel, men fengselet var i en gammel interiørbutikk og vi måtte sove i køyesenger... Jeg fikk lov til å ta med meg bøker så jeg kunne lese. Merkelig merkelig... ga meg en helt rar følelse i magen da jeg våknet. Men jeg har enda ikke drømt noe om babyen! Kanskje litt tidlig enda? Veldig livaktige drømmer, skulle gjerne ha husket enda mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå