Gå til innhold

Når søker man Nav om permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke fra forrige gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter for meg selv jeg

Skrevet

Er det ingen som husker? Jeg lurer også på dette. Er 6mnd på vei nå, har ikke søkt ennå pga jobbskifte og andre ting. Lurer på hvor lenge jeg kan vente? Vet jeg får veldig bra lønn i september og oktober, vil gjerne ha med meg lønnslipp på disse månedene før jeg drar til nav, slik at grunnlaget blir størst mulig.

Gjest amandine
Skrevet

Man trenger iallefall god tid! Jeg fikk beskjed om 4 uker i juli mnd, nå har det økt til min. 3 mnd så jeg har begynt i perm men får tidligst penger i oktober med litt flaks...

Skrevet

Obs.... men får du da etterbetalt de månedene du ikke har fått?

Skrevet

Tror det kommer ann på hvor du bor. Når jeg har lest her inne så er det noen som har fått beskjed om at de må levere lenge i forveien. Jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle levere en måned før termin.

Har lest her at noen har levert så lenge i forveien at søknadene har rett og slett blitt glemt og noen som har levert altfor sent og har fått penger på etterskudd og sånn.. Så jeg ville ha ringt og hørt hva som er vanlig for det Nav kontoret ved deg, for tror det varierer veldig fra sted til sted....

Skrevet

Vel en måned før termin gjorde jeg det sist og tror ikke jeg kommer til å gjøre det snarere denne gangen heller :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å levere søknaden senest en måned før permisjon skal starte..

Gjest amandine
Skrevet

Jeg bor i Bergen, mulig de har mye å gjøre her, men stoler ikke på tidsfristene...Er bare utrolig glad for at vi ikke er avhengige av mine penger for at hjulene skal gå rundt, da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort! Det blir jo trangere her når jeg må vente i 3 mnd på utbetaling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...