ditte&malusken&lillebror Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Husker ikke fra forrige gang...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2008 dytter for meg selv jeg
radio Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Er det ingen som husker? Jeg lurer også på dette. Er 6mnd på vei nå, har ikke søkt ennå pga jobbskifte og andre ting. Lurer på hvor lenge jeg kan vente? Vet jeg får veldig bra lønn i september og oktober, vil gjerne ha med meg lønnslipp på disse månedene før jeg drar til nav, slik at grunnlaget blir størst mulig.
Gjest amandine Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Man trenger iallefall god tid! Jeg fikk beskjed om 4 uker i juli mnd, nå har det økt til min. 3 mnd så jeg har begynt i perm men får tidligst penger i oktober med litt flaks...
radio Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Obs.... men får du da etterbetalt de månedene du ikke har fått?
MammaCecilie Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Tror det kommer ann på hvor du bor. Når jeg har lest her inne så er det noen som har fått beskjed om at de må levere lenge i forveien. Jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle levere en måned før termin. Har lest her at noen har levert så lenge i forveien at søknadene har rett og slett blitt glemt og noen som har levert altfor sent og har fått penger på etterskudd og sånn.. Så jeg ville ha ringt og hørt hva som er vanlig for det Nav kontoret ved deg, for tror det varierer veldig fra sted til sted....
corleone Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Vel en måned før termin gjorde jeg det sist og tror ikke jeg kommer til å gjøre det snarere denne gangen heller
Mamman til Ovedie Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jeg fikk beskjed om å levere søknaden senest en måned før permisjon skal starte..
Gjest amandine Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Jeg bor i Bergen, mulig de har mye å gjøre her, men stoler ikke på tidsfristene...Er bare utrolig glad for at vi ikke er avhengige av mine penger for at hjulene skal gå rundt, da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort! Det blir jo trangere her når jeg må vente i 3 mnd på utbetaling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå