babyfrøken *mamma* Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 ....eller ikke kjenner dem er forhåpentligvis mer riktig å si... Jeg er 31 uker idag, og har hittil kjent kynnere kanskje ti ganger tilsammen, da etter å ha gått opp bakker eller vært veldig sliten. Også etter orgasme da. Uansett varer de ikke noe lenge, og finnes ikke ubehagelige. Betyr det at jeg er heldig, eller betyr det at livmoren min er "lat", og at jeg kommer til å få en helv.... fødsel? (",)
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 ikke alle som merker noe særlig til kynnere.. jeg er like langt som deg og har ikke merket noen i det hele tatt faktisk..men det skal være helt normalt
En liten en til? Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Har heller ikke kjent kynnere, men har fått "hold" smerter ett par ganger når jeg har gått tur. Jordmor mente dette var kynnere...... Ellers ingenting...
<3tobarnsmor<3 Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Er i uke 32 i dag å har heller ikke kjent noe til disse kynnerne. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, de kommer vel tidsnokk skal du se
mamarama og lille banan Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 jeg er 32+3 i dag, og har heller ikke kjent vonde kynnere. jeg har kjent magen stramme seg ved å kjenne utenpå, men har ikke kjent nesten noe.men det er tydeligvis kynnere, for livmora blir hard. har jeg gått tur i rimelig høyt tempo har jeg og fått hold som har vært litt ubehagelig. dette er vel også kynnere...vi er vel bare heldige vi da
Mamma til lille M&L Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg er 34+4 og har ikke kjent kynnere en eneste gang. Føler meg ganske unormal siden "alle" andre snakker om kynnere hele tiden. Skjønner ikke hvordan kynnerne skal kjennes ut en gang jeg. Har begynt på bringebærkapsler nå idag, og har hørt at mange har kjent at livmoren har arbeidet en del etter å ha begynt på det, så kanskje det kommer nå fremover?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Sist merket jeg ingenting før noen få uker før fødsel, og da hadde jeg kun noen små noen som de mente kunne vært maserier isteden. Denne gangen har jeg heller ikke kjent noe før nå i det siste, og kun noen svake noen. Er nå 36+2.
Herkules Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Sist så hadde ikke jeg merket en kynner , annet enn litt hard mage når jeg gikk i de bratteste bakkene. Jeg hadde en drømmefødsel hvor riene gikk rett på sak, under 4 timer på åpning og resten på pressing Fødsel på 6 timer
babygullz <3 vilde Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Hadde ikke kynnere som jeg merket jeg heller.. men de siste ukene så har jeg registrert dem, men mest må jeg kjenne etter! er 34+5 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå