Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Vet at det kan sette gang fødsel. Fungerer det bare hvis man er moden? Og eller får man åpning av det? Når jeg gjør det,får jeg sterke kynnera. Kjennes ut som ekte rier. Kan jeg få åpning av det der nede? Uansett om jeg er moden eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Vet ikke. Men jordmor har anbefalt å "melke" meg litt for å sette igang. Har prøvd, men det funker ikke på meg. Har prøvd å kjenne på livmortappen min, og den kjennes ganske lukket. Jeg er vel kanskje ikke moden? Har 10 dager igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Melka meg i dag jeg,og fikk djævelsk vondt etterpå. Ang livmortappen vet jeg ikke,har aldri sjekka etter selv. HI
Gjest mphs Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Denne gangen begynte fødselen min med uregelmessige rier på natten. Da klokken var ca. 13.00 på dagen tok jeg brystvortestimulernig og riene ble regelmessige fra kl. 13.30. Ungen ble født 00.57. Tror nok bare det fungerer om du er moden slik som med de andre kjerringrådene. Helsesøstrene og fysioterapauten på helsestasjonen min hadde faktisk aldri hørt om brystvortestimulering og lurte på hvordan det ble gjort når jeg fortalte om fødselen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå