Pepperkakedame Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Dere som kjøper reimadress til vinteren, kjøper dere reimatec +, el "bare" teimatec da. Kjøpte dress idag, reimatec. Reimatec + skal være ekstra slitesterk, koster noen lapper mere. Men mener jo at når man kjøper en dress til 1300 så bør den hode vinteren ut.
DevilDoll © Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Har hatt Reimatec i to vintre,de har holdt veldig bra.Har kjøpt Reimatec + nå,så jeg vet ikke om den er bedre.
LegallyBlond Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Nå er eldste her 3,5 år. De to siste årene har vi kjøpt vanlig reimatec, og de er ikke slitt. Holder fint til lillebror som arver også. Men det siste halvåret har jeg merket at eldste sliter mye mer på klærne, så denne vinteren vurderer jeg faktisk å enten kjøpe reimatec+ eller rett og slett prøve Hummel sin nye vinterdress. Stoler ikke helt på at reimatec holder...
Pepperkakedame Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Har hatt reimatec de to første dressene her oxo. Gutten min blir snart 3, kjøpte en dress i 104 nå, reimatec. Håper den holder altså!!
LegallyBlond Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Den gjør nok det! Grunnen til at jeg er blitt skeptisk er at eldste her aldri har slitt på klær i det hele tatt, og nå blir det hull i alt mulig her... Og siden jeg har hørt at reima ikke er like slitesterkt til eldre barn og vi har en som er to år yngre og som jeg håper kan arve dyre vinterdresser så vurderer jeg noe annet nå. Men for all del, gutten din er jo ikke så stor enda, og det ER jo gode dresser så jeg tror nok den holder =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå