wendy Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Kan man få humørsvingninger av den? Nå går jeg på p-piller og det fungerer overhodet ikke. Jeg blir deprimert og så jævli hissig av de!! Hjelp! Hva kan jeg bruke uten at det går utover humøret?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Merket ikke noe på meg selv, men har hørt at den KAN gi humørsvingninger. Er jo tross alt hormoner så..
emmy99 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hadde det i 3 år etter 2 mann.. Følte jeg gikk rundt som en tikkende hormonbombe..i tillegg hadde jeg mye smerter i underlivet, gynokologen sa det var kroppen som prøvde å kvitte seg med den.. Eneste fordelen var at du slapp å tenke på prevansjon og man har lite eller ingen mens.. Jeg anbefaller ingen Hormonspiral..Men ingen er like, så det kan jo funke bra på deg..Har brukt p-piller i 10 år før 1 mann, humørsvingningene var ikke så kraftige og problematiske med det, så hvis du reagerer på pilla vil du nok reagere på spiralen også.. Fjernet spiralen min i januar i år, etter det har vi testet Pearly, den funker superbra..
WildPrincess Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Slik jeg fikk forklart homronspiral av legen så skal hormonene i den kun virke lokalt, og ikke påvirke hele kroppen slik p-sprøyte, minipille, pstav eller p-piller gjør. I tilegg så opphører virkningen umiddelbart etter at man tar den ut
Gjest Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Hei, jeg brukte hormonspiral i 5 år etter de to første. Fungerte strålende, ingen hormoner i ubalanse, ingen symptomer. men som andre spiraler kan man faktisk kjenne denne nylon tråden. Jeg var veldig fornøyd, MEN jeg har hatt 4 store syster på eggstokker disse årene, de har sprukket og måtte oppereres bort, fryktelig vondt det der. Min gyn mener at hormoner i spiralen muligens kansje ...kan ha forårsaket disse.
emmy99 Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Pearly er nesten det samme som Babycomp og Ladycomp, bare mye mindre.. Det du gjør er at du måler morgentemperatur hver morgen, den viser da enten grønt lys for sikre dager, rødt for usikkre, og gult for usikkert om rødt eller grønt..den viser også forventet eggløsning og mens, så den kan også brukes hvis du ønsker å få barn.. Jeg er superfornøyd med den.. Kan kjøpes på pfc.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå