Gå til innhold

Hvilken KJØKKENMASKIN anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en ny maskin, da min Kjøkken assistent fra Electrolux fra 1969 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) begynner å bli slitt! Har arvet den av svigermor.

Trenger en maskin som jeg kan bruke til å bake boller, brød, kaker, piske krem, piske eggedosis ol. Uten å måtte bruke 3 ulike maskiner til det.

Finnes dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som bruker kjøkkenmaskn her?

Skrevet

Liker godt min Kenwood major, kan brukes til det meste:)

Skrevet

Jeg har en kitchen aid og eeeelsker den. Har hatt den i 4 år og den er like god som før. Og i tillegg så er den en lekkerbisken på disken!

Skrevet

Kenwood Major , ingen over, ingen ved siden!!! he he..... Jeg synes den er bedre enn mamma sin brown...

Skrevet

Jeg har elekrtrolux sin store med STOR bolle.(Heter vel assistent?) Men dette er stort sett kun til deiger. Har den til brødbakingen,og er strålende fornøyd. Kan kjøpe mye ekstrautstyr til den da. Blender, kjøttkvern mm. Til pisking ellers bruker jeg bare miksmaster!

Skrevet

*Kneler ned foran min Kenwood Major og tilber den i stillhet*

Skrevet

Kenwood titanium major.. Ingen over, ingen ved siden...

Skrevet

Setter dere brøddeig i den lille kenwoodn????????? Til 4 brød?????

Skrevet

Kenwood Major!

Ingen over, ingen ved siden.

Min Major er vel ca 10-11 år allerede, men like gullgod.

Har i dag vært brukt til baking av tre kaker.

Skrevet

Har Kenwood Chef, veldig fornøyd. Det er "lillebroren" til Major, vi kjøpte den fordi vi har så liten plass på kjøkkenbenken. Men den gjør absolutt jobben den også.

Skrevet

Kenwooden har to str og vi har den største og jeg har hatt 4xbolledeig i den... Brød har jeg ikke bakt i den maskina, ettersom vi har en brødbakemaskin...

Skrevet

Bøyer meg i støvet for min gode, gamle elektrolux assistent!

Ingen over, ingen ved siden! Den er fra begynnelsen av 1970 tallet (arvegods ja). Pappa tok service på den for et år siden, og den er så god som ny!

Skrevet

Nei, altså en brøddeig er jo gjerne til 4 brød. Altså til ei heil brødskuffe. Så da lurer jeg på om denne saken greier en skikkelig grov brøddeig? For den er jo genialt ut, men ser jo ikke helt for meg en svær brøddeig oppi den. Noen som har prøvd? Lurer bare av nyskjerrighet, da jeg er fornøyd med elektroluxen min til det bruket uansett.....

Skrevet

Det er denne jeg har også, men i ny utgave ;o)

Skrevet

Har hørt den skal være skikkelig bra, men akk så kostbar;)

Men tar min kvelden er det ingen tvil om at den blir en ny assistent nei:)

Skrevet

Kitchen aid - fantastisk maskin med det beste designet! løøøøv it!

Skrevet

Kenwood major! Ingen over, ingen ved siden!!!

Skrevet

Kenwood major...den er råbra synes jeg...den koster litt men siden jeg fikk den til jul i fjor har jeg bare elsket den!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...