to_i_magen Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 er det noe på gang da?? i nær framtid??var på do og da hadde magen seget godt ned..
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 har termin i dag jeg..å i dag datt magen min plutselig ned..har hatt å har enorme stikkninger i underlivet ,helt sykt..har hatt d før og,men aldri så mye å voldsomt så nå.. men ingen rier,eller murringer,har hatt d i dag,men nå er d ikke mer.. lurer på om d skjer noe.. magen blir jo kjempehard men d er ikke vondt.. når har du termin?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Vet jo ikke når du har termin, men det er vanlig at magen synker ned rundt termintid ja:) Kan skje opptil en mnd før hos noen.
to_i_magen Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 har ikke tremin før om tre uker, men går med tvillinger og har hatt åpning i tre uker...håper på litt action
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå