Gå til innhold

bukseproblem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har enda 7 uker igjen til termin, men har nå INGEN bukser som er behagelige. Det går fint i noen timer (og så lenge jeg ikke sitter) men det blir ubehagelig og trangt nederst rundt magen og gjør at jeg rett og slett føler meg uvel. Jeg nekter å kjøpe flere mammabukser, men tror jeg må ut på leting etter en comfy joggebukse i størrelse diiiiger som er veldig løs og god i livet. Jeg har leita både høyt og lavt eter en, men finner bare sånne med bredt ekkelt strikk, og det trenger jeg ihvertfall ikke. Men så tragisk da...7 uker igjen og jeg går rundt i trusa hver kveld..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har levd i tights siden mnd 3... Er drittlei av de men det er i alle fall det mest comfy jeg finner...

Skrevet

hihi har prøvd det også...men strammer like fullt der nede. Ikke tror jeg magen min er særlig lav heller, så hvordan dette skal gå det lurer jeg på! :S Hadde det samme problemet da jeg gikk på overtid med forrige mann...men da snakker vi jo svangerskapsuke 42 liksom...jeg er 33 uker på vei bare og sliter allerede....

Skrevet

Hm har dere noen mammabukser som går opp over magen?

jeg tyr til dem nå for om jeg går i lave bukser så strammer de og jeg får vondt i bekkenet.

Har jo ikke mulighet til hverken å gå i tights eller joggebukse på jobben.

Forresten hvordan tights er det du har. Jeg har kjøpt en som er så lav at når jeg bøyer meg så sklir den ned, mØKK

Skrevet

jeg gjorde det ganske enkelt jeg.. gikk til svogeren min (siden jeg er alene) og spurte om han hadde en joggebukse til meg.. :D

den er stor og daffete, men fungerer fint ennå ;)

Skrevet

de som går over magen blir jo alt for tidlig trange.... de er håpløse, strikket stopper midt på magen nå. har ei som går under...meeeen er vond den også. bruker gubben sine joggebukser en del...men han er ganske tynn desverre hehehe så ikke så mye hjelp i dem.

Skrevet

Det som duger her i gården er mammabukser og tights=) Ellers så har jeg ingen av de normale buksene jeg kan gå med:P De kunne jeg glemme for leeeenge siden. Skal invistere i nye joggebukser som er ok å bruke både nå, og rett etter fødselen, så blir det litt bedre utvalg;)

Skrevet

Et lite tips : hvis du har ei joggebukse/kjøper en med strikk i livet - klipp opp strikken , og sett i en snor istedet!

Det ha jeg gjort med en joggebukse som har skikkelig stram strikk , nå er det kjempegod!

Skrevet

Kjøp deg en kosedress på B-young til 199,-, finnes fra s-xxl. Å mange forskjelige farger. Den dressen er behagelig og billig. Har kjøpt meg en som jeg skal ha med på barsel. Har flere her hjemme fra før jeg ble gravid, veldig fornøyd!!!. Skader ikke å prøve den dressen, du får evt ta vekk strikken.

Skrevet

kjole eller et skjørt m løs strikk i livet.

Har og brukt kjole med tights m lav strikk en del, kjøp stooor str :-)

Skrevet

Er i uke 37 nå, og her går det bare i linbuksene med strikk i livet fra vero moda.. :) utrolig deilige å gå med, billige (200 pr bukse), og kan forhåpentligvis faktisk bruke dem etter svangerskapet..

Skrevet

Et tips om du har et SATS-senter i nærheten: Der har de noen fantastiske joggebukser i bomull. De er høye i livet og kan/skal brettes ned-myke, klemmer overhodet ikke på magen. Er ikke gravidebukser, men ser nesten sånn ut..Går minst til str XXL. Har kjøpt 2 stk og bor nesten i de. På min SATS er de også på salg til halv pris nå, dvs 200,- :-)

Skrevet

jeg har kjøpt en sinnsykt deilig bukse på polarn og pyret, som er helt fantastisk å ha på seg. den er lang i livet, men kan brukes etterpå også,ved å brette ned kanten i livet.. har flyttet inn i den jeg.. en type microfiber i den, så den ikke strammer noe sted:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...