mamma-endeleg Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Puh, da er lille prinsen i seng og jeg sitter her helt utmattet. Han er i en meget aktiv alder og har alltid vært oppe og fremme hele tiden. Mannen min jobber i helgene og etter hver helg er jeg bare så utstlitt, det er ferie å vere på jobb i tillegg (kontorjobb). Er bare 4 mnd på vei med andremann, men merker kjøret allerede, lurer bare på hvordan det går nå fremover når jeg blir større og enda mer sliten. I forrige svangerskaå holdt jeg ut i jobben helt frem til fødselen, men tviler på at jeg klarer det denne gangen. Forrige gang fikk jeg jo nok søvn hele tiden og hadde tid til avslapping, det kan jeg bare glemme nå... Er det noen der ute som vil dele erfaringer?
Lyst på nr3♥ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 hehe... kjenner meg igjen der ja.. DU ER IKKE ALENE!!! Har en liten AKTIV krabat på 1 1/2 år som skal bli storebror til jul til en enda en prins..hehe.. Vår sønn er også oppe og fremme hele tiden, sitter aldri i ro og har mark i rompa som jeg sier.. hehe.. Er nå 5 mnd på vei da... men regner med at jeg blir sykmeldt om 1 mnd eller noe sånt... har vann i føtter som er ubehagelig og presse noe jævlig... trenger mere søvn da jeg er en god del våken om netter'ne pga tissing tissing tissing og bekkenløsning som gjør vondt og en liten en som kan skrike til en gang i blandt etc..... Heldigvis går førstemann i barnehage hele uken så jeg vet at jeg FÅR hvilt meg når/hvis jeg blir sykmeldt snart... Men en ting er sikkert, jeg skal ikke la d gå på helsa løs denne runden iallfall, og skal heller ikke være urolig for å bli sykmeldt... vil heller være i litt god stand når fødselen kommer og tiden etter på enn å ligge som et uttørket slips framover til fødselen. etc..
mamma-endeleg Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Likte uttrykket ditt; "Uttørket slips" Føler meg sånn avogtil allerede. Fint å vite at jeg ikke er alene. Føler ofte at det bare er vi som har fått en turbobaby som aldri er i ro, våkner kl 06 om morningen, er rampete, hyler og kaster mat på gulvet. Babykino (da det var aktuelt) var bare en fjern utopi. Av og til tenker jeg at dette kjøret kan gå ut over den lille bebisen, men rekner med at kroppen sier fra i form av høyt blodtrykk og vann i kroppen. Så langt har jeg ikke hatt noen av disse symtomene, bare ufattelig trøtt hele tiden.... Men, lykke til med bebisen, og håper du får slappe litt av fremover.
Lyst på nr3♥ Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 hehe... nei tro for all del IKKE at du er alene om dette *ler* d finnes mange av oss skal jeg si deg.... Men et lite tips, du sier at du føler deg så trøtt hele tiden.. det gjorde jeg også, så jeg ringte å ba om å få ta blodprøver for å sjekke blodprosent og spesielt blodlagret mitt... og joda, jeg fikk rett: blodlagret mitt var veldig lavt så ikke rart jeg gikk rundt i ørska og følte at jeg ALDRI VÅKNET!! ... Så gjør d du også... Begynte på jern (Niferex) samme dag og allerede etter 2 dager merket jeg forskjell ))))) Går iallefall ikke rundt i dvale lenger ) hehe.. Ps.. Tenke å starte på Hemofer egentlig, men ble anbefalt av apoteket å ta 1 tbl Niferex daglig da denne er av høyere dose og får kjappere virkning. Hemoferen er liksom for å vedlikeholde, ikke for å forbedre ..... kjekt å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå