Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Gammel gitt. Men jævlig søt fortsatt.
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Gratulerer med tenåring i huset. Hvordan føles det? Er det du som er gammel, men fortsatt søt??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg ja. Tenåringer er mye rart men ikke søte. Men egt er han ganske snill. Tror ikke han helt har satt seg inn i hvordan han egt skal være som tenåring, med opprør og det hele.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Gratulerer så mye, her har tennåringsnykkene begynt å komme et år for tidlig......men men, da er jeg i alle fall klar med kvisesprayen om et år=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Nei, tenåringer er generelt sett ikke det mest sjarmerende jeg vet om her i verden!! Men som regel går det gudskjelov over! Slapp av, han vil mest sannsynlig lære seg tenåringsfakter etter hvert. Men gutter er vel litt tregere enn jenter. Ungdomskolen er vel et naturlig springbrett?
Cat.68 Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Gratulerer, jeg har vært igjennom dette tidligere og har ei ny tenåring nå for en mnd siden. Så hvem av oss som er gammel kan jo diskuteres.hehe
Piri Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer og velkommen etter. Og lykke til bør jeg vel si:) Jeg er IKKE gammel selv om jeg har tenåring.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Jeg vil ikke prate om det en gang!!! Grattis, selv om jeg helst skulle vært foruten drittunger i huset!! De drikker opp ølet mitt, maser om moped, ut for å øvelseskjøre med bil (min stakkars bil) og spiller satanrock som får mine gamle Iron Maiden skiver til å minne om amerikanernes versjon av kramgoda låtar med Vikingarna:-) Skulle vært mulig å stoppa opp alderen ved 11-12 årsstadiet:-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Hmmmm?? Glemte å skrive "fitte" mellom setningene her!! hmmm.. hva skjer aa??
Gjest Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Det hjertet er fullt av renner nettet over med. Du har rett og slett ikke fitte i hjertet lenger.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 hæææææææ????? prøver du å antyde at mine dager her inne er talte??? Svarte!! Det var en tragisk forglemmelse skal jeg love deg:-) Skal aldri skje igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 og igjen.. arrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Evolusjon går i rykk og napp - gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Ejakulasjon går også i rykk og napp!! Så et sted må man starte uansett:-)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 To rykk og et napp, liksom? Fortryllende.
Galactica Skrevet 1. september 2008 #18 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer. Eller? Jeg har også en "tenåring", men han er bare 4,5 år enda: Himling med øynene, smelling med dører, og en hel rekke skjellsord. I går kom premiekommentaren: "Mamma, du har ødelagt mitt liv". Kan nesten ikke vente til tenårene kommer på ordentlig.
danieI Skrevet 1. september 2008 #19 Skrevet 1. september 2008 du lever sikkert opp til nicket ditt, siden en på 4,5 kommer med den meldinga. prøv å slækk litt på krava...og gi han for faen tilbake ds'en! og gratulerer til hovedinnleggern! har jeg svart på dette før? hmm
Gjest Skrevet 1. september 2008 #20 Skrevet 1. september 2008 Hehe sjefshurpa Og gratulerer (?) til Doppler.
Mamma mjaua Skrevet 12. september 2008 #22 Skrevet 12. september 2008 jeg har også 2 tennåringer i huset. søsteren (18) og broren (13) min. yey..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå