Gå til innhold

Da er jeg mor til tenåring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gammel gitt. Men jævlig søt fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med tenåring i huset. Hvordan føles det?

Er det du som er gammel, men fortsatt søt??

Skrevet

Jeg ja. Tenåringer er mye rart men ikke søte. Men egt er han ganske snill. Tror ikke han helt har satt seg inn i hvordan han egt skal være som tenåring, med opprør og det hele.

Skrevet

Gratulerer så mye, her har tennåringsnykkene begynt å komme et år for tidlig......men men, da er jeg i alle fall klar med kvisesprayen om et år=)

Skrevet

Nei, tenåringer er generelt sett ikke det mest sjarmerende jeg vet om her i verden!! Men som regel går det gudskjelov over!

Slapp av, han vil mest sannsynlig lære seg tenåringsfakter etter hvert. Men gutter er vel litt tregere enn jenter. Ungdomskolen er vel et naturlig springbrett?

Skrevet

Gratulerer, jeg har vært igjennom dette tidligere og har ei ny tenåring nå for en mnd siden. Så hvem av oss som er gammel kan jo diskuteres.hehe

Skrevet

Gratulerer og velkommen etter. Og lykke til bør jeg vel si:)

Jeg er IKKE gammel selv om jeg har tenåring.

Skrevet

Jeg vil ikke prate om det en gang!!! Grattis, selv om jeg helst skulle vært foruten drittunger i huset!! De drikker opp ølet mitt, maser om moped, ut for å øvelseskjøre med bil (min stakkars bil) og spiller satanrock som får mine gamle Iron Maiden skiver til å minne om amerikanernes versjon av kramgoda låtar med Vikingarna:-) Skulle vært mulig å stoppa opp alderen ved 11-12 årsstadiet:-)

Skrevet

Hmmmm?? Glemte å skrive "fitte" mellom setningene her!! hmmm.. hva skjer aa??

Skrevet

Det hjertet er fullt av renner nettet over med. Du har rett og slett ikke fitte i hjertet lenger.

Skrevet

hæææææææ????? prøver du å antyde at mine dager her inne er talte??? Svarte!! Det var en tragisk forglemmelse skal jeg love deg:-) Skal aldri skje igjen:-)

Skrevet

og igjen.. arrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Skrevet

Ejakulasjon går også i rykk og napp!! Så et sted må man starte uansett:-)

Skrevet

Gratulerer. Eller?

Jeg har også en "tenåring", men han er bare 4,5 år enda: Himling med øynene, smelling med dører, og en hel rekke skjellsord. I går kom premiekommentaren: "Mamma, du har ødelagt mitt liv". Kan nesten ikke vente til tenårene kommer på ordentlig.

Skrevet

du lever sikkert opp til nicket ditt, siden en på 4,5 kommer med den meldinga. prøv å slækk litt på krava...og gi han for faen tilbake ds'en!

og gratulerer til hovedinnleggern!

har jeg svart på dette før? hmm

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har også 2 tennåringer i huset. søsteren (18) og broren (13) min. yey..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...