Gå til innhold

Fyllefysen....hjeeeeelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader jeg er så mett! Var på fyllefest i går med jenteklubben. I dag har jeg spist: En hel baguett med egg og bacon, resten av de fløtegratinerte potetene. Rester av biff. Halv liter vanilje is. En halv pose chees dodles, en kvart pose minde sjokolade biter.

Slankekuren gikk til helvete gitt. Har så dårlig samvittighet... sitter med magen på knæra og angrer som en hund!! Har bare vært såååå fysen i dag pga at jeg ikke har orket å tygge nicotintyggegummi :o( røykte i går også :o( helvete helvete helvete....si at det ikke bare er meg som har det sånn av og til. Gi meg motivasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. unnskyld at jeg ler, men kjenner meg så jævlig igjen her :) Dagen etter man har vært på fylla, teller ikke! Det er en "ikke-dag" hehe.. I morgen er alt på rett spor igjen vettu ;)

Skrevet

Ingen krise. Det er lov å skeie ut sånn innimellom. Synes forøvrig ikke du har spist SÅ mye da. Her er midt matbudsjett for dagen. Er høygravid da, så burde virkelig holde meg for god for så stre mengder, men pytt pytt...

2 tjukke skiver med gulost, en hvetebolle til frokost, melk

Stort sett alt av ungenes happy-meal på MacDonalds. Det vil altså si stort sett to cheese-burgere, to pommes frites osv. Resten av brusen.

To hveteboller til. Et glass cultura-melk, To stykker sjokoladekake til ettermiddagskaffen. En is.

2 laksefileer til middag, tre små poteter, saus, grønnsaker

Smågodt til dessert

Enda er ikke kvelden over...

Skrevet

Takk for støtten jente!! Får tenke at i dag er i dag og i morgen er i morgen. Da kan jeg fortsette videre. Men leker med tanken på å spise kjempelite i morgen da. Selvstraff kaller jeg det :o(

Jeg SKAL følge opplegget og spise "normalt" i morgen. Godt å vite at det ikke bare er meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...