GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Eg hadde eg blødning om morningen når eg var 13+3, var hoss legen å fikk høre en normal hjertelyd:).., Etter dette har eg hatt litt brun veske/slim som har kommet ut av og til, antar at detter bere er gammelt blod? men er nå 14+5 så eg suns det er litt rart at det ikke har sluttet, eller er det normalt at det kan vare en stund? Skal til legen på onsdag, 15+2, får å sjekke om alt fortsatt står bra til Har eg grunn til bekymring :S ? det er vell ikke fostervann heller som legger ut, skal vist ikke vær brunt det? er litt bekymret for dette her
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Nøyaktig det samme skjedde meg rundt samme tid. Det kom brunt slim i perioder og det varte i ca 14 dager. Noen dager var det ganske mye,andre dager ingenting. Jeg fikk også høre hjertelyden hos legen,men fikk ingen gode svar på hvorfor dette skjer... Jeg ble kjempe redd og gikk konstant og bekymret meg,var overbevist om at noe var alvorlig galt. Bestilte ul på privatklinikk og fikk time til jeg var 16 fullgåtte uker. Da var alt i sin skjønneste orden og prinsen vår sprellet rundt frisk og rask:) Ikke bekymre deg,alt er nok i tipp topp stand med gull ungen din. I de fleste tilfeller vet de ikke hvorfor du blør,men det er mye mer vanlig enn du tror. Hvis du snakker med andre som har vært gravide vil de fleste faktisk kunne fortelle deg at de ved et eller annet tidspunkt blødde litt. Det er mye blod i området om dagen,så det kan være så mangt. Men ikke bekymre deg,alt er helt sikkert fint:) Kos deg og nyt å være gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå