Sånn kan det gå Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 morsom går f*** meg over min forstand. Han må da søren meg være den kjedeligste "komiker" som går i to sko.
ifie Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hehe, jeg syns han er morsom! Men hun Ingrid Bjørnov, derimot, kan jeg klare meg uten... Flott at vi er forskjellige da!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Jeg er helt uenig, han er etter min mening en av verdens morsomste menn! Klarer nesten ikke se på han uten å le:D
Tommage♀♂ Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Han var ikke så morsom nå i stad, men sånn til vanlig ler jeg høyt og lenge av ham=)
IgglePiggle Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Enig m HI.. Synes han er motbydelig type
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå