Gå til innhold

SNUPPELURA 5 PP:-))

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er spent på hvordan det går med deg.har du testet??Jeg tenkte kanskje test i morgen tidlig.

ellers føler jeg meg egentlig ikke gravid denne pp heller,men det gjør faktisk ikke noe.orker ikke sitte med disse forventningene hver eneste mnd,for å så bli skuffet igjen.

klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeei :)

Jeg har ikke testet. Har ingen tester hjemme og det er jeg glad for, hvis ikke hadde jeg vært i full gang med dem allerede ;p

Jeg føler meg heller ikke gravid :(( Har litt stikkinger nå og da, men tror ikke det betyr noe. Hatt det tidligere og jeg. I kveld har jeg hatt mye mensmurringer, så da er vel den jæææ.... tanta på tur da:(

Enig med deg med dette med forventninger. Nå er jeg pesimist og så får jeg heller bli veeeeeeeeldig glad og overrasket hvis det plutselig klaffa.

Men vet du hva....etter denne pp blir prøvinga lagt på is. Vi synes ikke det er så lurt å prøve lenger nå før vi gifter oss i september neste år. Kan jo risikere å ha en nyfødt unge på bryllupsdagen eller være høygravid. Det vil vi helst unngå. Det blir for stressende og slitsomt synes vi!

Kooos :)

Skrevet

Hei.

Ja skjønner det veldig godt.Det er nok stress på den tiden du skal gifte deg...tro meg!!!!hehe.Veldig kjekt da;-))

er det noe nytt?jeg testet i går med cb.negativ til tusen.Skal ikke teste igjen før fredag om ikke jeg har fått mens til da..

Tror nok jeg er over til 6 pp ja...

klem

Skrevet

Har ikke testet jeg. Gidder ikke kaste bort de pengene. Men kommer ikke tr til fredag, så må det bli en test. Skal på fest på lørdag og vil være helt sikker på om jeg skal drikke eller ikke!

Men hu kommer nok:(( Er så premenstruell atte!!!! Stakar gubben! Jeg er potte sur for ingen ting!

Men jeg skal følge med hvordan det går med deg, LucyQ og Collette da, selv om vi legger prøvinga på is!

Skrevet

Ja da var jeg over i 6pp:-((((((((((((((((((((((

Skrevet

Kom tr da?

Hu har ikke kommet hit enda. Men kjenner hu er på vei. Hodepine, gretten,godtesjuk og utilpass :((( DRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jepp:-(((

Nå har jeg slått på clearblue fertilitetsmonitoren min som har lagt i skapet noen mnd.Vil se svart på hvitt hvordan jeg ligger ann!Har hatt positive el tester de siste dagene.skjønner ingenting.TR er ikke skikkelig i gang men hun er her!!!!

Er så dtita lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men en ting er jo positivt....28 dager denne gangen:-))

håper tr ikke kommer til deg da snuppelura:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...