Supha Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Nei sier du det??? *sjokkert her* ...ante virkelig ikke at ungen skulle ha PUPP altså...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Å faen, er det derfor han ikke legger på seg??
suski22.12.08 Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Fordi det reduserer sannsynligheten for krybbedød. Skulle ikke bruke smokk egentlig jeg, men det ble til det etter at jeg leste dette. Dessuten er jeg helt amatør i amming, men er det ikke fyfy å behandle puppen som smokk? :-) HVis man ikke VIL ha blødende brystvorter da.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Så du trener på ironiske innlegg..hahaha..
Gjest Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 vet dere hva de gjorde i gamle dager ? ganske ekkelt egentlig.. de tygde opp brød så det ble helt mykt. så la de det i et tøy stykke som de surra rundt sånn at det ble stramt. det var oldtidens sutter :S
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Haha ja kjeder meg litt her Har hørt om den gammeldagse greia også, bare jeg hørte at de dyppet den i sukker eller sirup også... Herrrrrlig for tennene da når de melder sin ankomst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå