niania Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er det flere som kun har gått opp tre kg så langt og har liggi stabilt på det en stund? Føler jeg burde ha gått opp mer.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg er 26+4, og er 4 kg pluss. Lå lenge på 2 kg pluss, så de to siste har kommet ganske kjapt nå... Så det er vel nå vekta begynner å gå oppover for meg... Men det er individuelt! Syns du skal ta det helt med ro! Om du spiser bra, så er det ikke noe å bekymre seg for. Kiloene kommer før eller siden :-) Bare vær glad så lenge de holder seg unna :-)
SannaMor Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Er i uke 26. men forrige uke hdde jeg gått opp i overknt av 6 kilo. Skulle ønske jeg bare hadde gått opp 3...
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Er i min 24 uke, og ligger på minus 3 kg fra startvekt jeg da..:-( men alt er helt normalt i følge jordmor, om man enda er under startvekt, eller har lagt på seg flere kg.. Så bare ta det med ro HI;) Jeg kunne GJERNE tenkt meg å være +3 kg for å si det mild... Slet mye med kvalmen i begynnelsen denne gangen også, så derav minus.. Men men, får håpe det kommer.. Med første man var jeg på minus 1 kg fra startvekt den dagen jeg fødte.. Det var ikke jordmødrene spesielt fornøyde med i og med at jeg er veldig tynn fra før av..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå