Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Har (frem til nå) kommet frem til at dette er vognen som fyller flest av mine kriterier når det gjelder søskenvogn, men har noen spørsmål... 1. Kan man ha bøyle på sprtsvogna når man har bag på den andre delen? 2. Får man kjøpt dobbelet regntrekk til bag+sportsogn, eller bruker man 2 separate? 3. Er det fortsatt glidelås system på de nye modellene? På regulering av sittestilling, og er dette helt håpløst? 4. Får man ikke ryggen helt opp på sportsvognen, og fungerer det ok? Håper noen kan gjøre meg litt klokere.....:-)
3 nydelige jenter <3 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg har kjøpt denne vogna og kan prøve å svare 1: ja man får kjøpt en bøyle som ekstrautstyr om jeg har forstått det riktig på de på Barnas Hus. 2: du bruker nok 2 separate Jeg har iallefall ikke hørt om noe annet... 3: ja det er glidelås og fungerer heeeelt supert i forhold til sånne strammestropper som det ofte er på vogner med trinnløs regulering! Dette synes jeg absolutt ikke er en negativ ting med vogna! 4: nei ryggen er lett helning på som de aller fleste andre slike typer vogn. For oss fungerer det helt greit! Har ikke sett på dette heller som noe problem.... Jentene klager ikke de heller.. Det er en svært god vogn å kjøre, men disse typene er vanskelige å frakte hvis du ofte skal ha de med i bil.. Synes Emmaljunga tvilling-dråget jeg hadde før var myyyyye lettere å få med seg men.... Uhåndterlig vogn når den er sammenlagt! Synes ikke den er verdt 9-10000 komplett i forhold til Emmaljungan min til 6500..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå