Axus' girlfriend Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Har så fryktelig lyst til å gifte meg på nyttårsaften. Noen som har gjort det, eller blitt innvitert til et slikt bryllup?Fordeler/ulemper? ja, jeg vet det er en bryllupsdebatt her, men lite aktivitet der på en lørdagskveld:P
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Var i bryllup på nyttårsaften i fjor og det var veldig veldig flott Men jeg ville ikke ha giftet meg da selv, jo flere dager man kan feire jo bedre mener jeg høres kjedelig ut å ha bryllupsdag på nyttårsaften. I tillegg så er det jo så kaldt, litt koselig å kunne vr litt ute også synes jeg
Cat.68 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Vi hadde et vinterbryllup, og jeg syntes det var bare flott. Har altid ønsket meg det og da det passet med at datteren vår ble 3 mnd 10 des, øpte vi henne likegodt samtidlig. Førdeler/ ulemper, aner jeg egentlig ikke det går jo bare på smak og behag. Du kan se bilder fra vårt bryllup her. www.swedishflower.piczo.com
Gjest Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Synes det høres fint ut med vinterbryllupp, søstren min giftet seg på vinteren, en nydelig vinterdag med sol og snø. Dessuten er det hyggelig å bli invitert til fest i mørketiden, nå er jo uansett nyttårsaften en festdag.
Axus' girlfriend Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 jeg elsker nyttårsaften fra før av, så det hadde ikke vært meg i mot å hatt bryllupsdag da!I tillegg har vi slekt spredd utover hele Norge som bruker å komme hjem til jul - så da vet man at de aller kjæreste er der:) *drømmer,drømmer* er desverre student, så vi har ikke akkurat råd til å gifte oss med kun en inntekt..men jeg drømmer jeg:D
Lille Langbein Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Vi giftet oss ikke på nyttårsaften, men i slutten av Januar. HELT PERFEKT, for da er jula over og folk er litt deppa over det og sånn, så da passet det supert. Det var skikkelig snøstorm når vi kom ut av kirka, og det var så koslelig. Vi hadde det på Huso på Hemsedal, og når stormen hadde gitt seg utpå kvelden, gikk vi og alle gjestene ut ved midnatt med stjerneskudd, fakler og trekkspill og dansa ute en halvtimes, times tid. Kommer aldri til å glemme det, det var eventyrlig!!! Virkelig å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå