Gå til innhold

Gavekort - kan man bytte det mot kontanter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer gjorde det vel i beste mening - gav meg gavekort på 600 kroner i nærmeste hudpleiesalong i bursdagsgave.

Problemet er at jeg har dårlig råd for tiden, og i tillegg koster alle behandlinger der over 600 kroner - dvs at jeg må legge til selv for å i det hele tatt få råd til en behandling. Så jeg lurte på om det er noe mulighet for å få ut kortet i kontanter. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så dumt. Jeg er sur på gubben nå som kunne kjøpe en så tåpelig gave til meg. Får jo ikke brukt den da. Det er SÅ mye annet vi virkelig trenger nå.

Sur, sur, sur nå.

HI

Skrevet

Sur på gubben fordi han vil at du skal kose deg litt på hudpleiesalong??

Jaja, du er sikkert lett å leve med :-/

Og jeg vedder på at en dyprens f.eks ikke koster veldig mye mer enn 600,-

Skrevet

Tanken var selvsagt god. Men vi har bare så dårlig råd for tiden. Så påprislisten, og de fleste behandlinger lå faktisk rundt k 1000. Dette er et nyåpnet, snobbete sted som henvender seg til typiske karrierekvinner. En annen sak er at jeg vil føle meg fullstendig lost hvis jeg vandrer inn der med min litt mer layd-back-stil...

HI

Skrevet

Selg det på finn for 500,-

;-)

Skrevet

Hadde noen reagert sånn på en gave jeg hadde gitt så hadde jeg blitt skikkelig skuffa, å hadde virkelig ikke hatt lyst til å legge noe i en gave til denne personen igjen..

Det virker som samboeren din virkelig har tenkt seg om før han kjøpte dette til deg.. Han ville at du skulle kose deg. Han syns vel du fortjente det.. Han visste vel også ståa med økonomien, men syns vel du fortjente det fordet.

Du kan spare det, å bruke det når dere har litt mer å legge i. Eller så koster vel ikke alt over 600 kr. som hun over sier..

Når man gir pengegaver har det lett for å forsvinne i det store suget, å det var vel det han ville unngå med denne gaven..

Skrevet

her eg bor har de nett åpnet en salong. veldig snobbete og "pen".. men der koster det 450kr for ansiktspleie. 1000kr bør de behandle deg med diamanter.... du kan jo og kjøpe deg en krem og to for pengene? de selger jo ting der og ikke bare behandlinger...

Skrevet

Ja, du har nok rett. Han vet jeg er supersliten for tiden. Uplanlagt og høygravid med nr 3, to små tette fra før, og har vært sykemeldt pga svangerskapsdepresjon over lengre tid. Det er så vidt vi får det til å gå rundt hjemme. Kroppen min ryker snart i fillebiter. Jeg er ensom, og må antagelig føde alene uten han, fordi vi ikke har noen til å passe de to vi har fra før under fødslen. Familie/venner bor ti-talls mil vekk.

Han føler vel at jeg trenger avkobling, og kunne vel ikke gjette seg til at prisene/imagen på stedet har skutt i været siden det kom nye eiere i sommer. Tidligere har prisene ligger på rundt 500-600 for en vanlig behanling, og han vet at jeg har kost meg de gangene jeg har vært der før. Jeg får heller spare det litt fremover, det varer noen mnd, og evnt legge til litt når jeg føler vi er litt ovenpå igjen.

Evnt tar jeg ut en krem/make-up hvis det passer seg bedre. Får bare så dårlig samvittighet når jeg tenker på hva jeg kunne kjøpt til ungene for 600 kroner.

HI

Skrevet

Hallo!!!!

Man MÅ unne seg noe innimellom!! Ikke BARE til ungene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...