Gå til innhold

Oi, glemte å spise lørdagsgodt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på nå når guttungen kom hjem, eller når han endelig hadde tid til å rive seg løs fra den nye DSen sin og komme å spise etter han kom inn. Så gikk han i skapet og begynte å mase om godteret fra 17 mai(har ikke noe tro på at godter har vart så lenge hjemme hos oss, men han mener nå det), og jeg kom på at lillemor glemte jo å få godteriet jeg hadde kjøpt til henne i dag, plukket litt godteri på butikken som jeg tenkte de skulle dele pluss et kinder egg.

Ikke det at det er noe krise at hun ikke har spist godter i dag, men hva gjør jeg nå med godteriet? har ikke noe lyst på det selv, og vet at om jeg lar det ligge i skapet i håp om at det kan vare til neste lørdag, gjør det det ikke fordi samboern og eldstemann nok finner det.

Blir det helt feil om vi tar barne tv godter i morgen tro?

Nei, dette blir dumt, dropper nok det godteret denne gang, får hende det som hender med det godteret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spist det opp selv;-) ha ha ha

Skrevet

normalt sannsynligvis jeg og, men jeg har ikke lyst på nå.

Skrevet

Jeg hadde GARANTERT spist det opp selv, been there, done that. ;o)

Skrevet

Ta en godteridag i morgen da...med god samvittighet :)))

Skrevet

Får se i morgen. Er jo egentlig ikke så veldig viktig at hun får den ukentlige posjonen sin, har blitt litt for mye i ferien, og hun er så liten ennå at hun kommer ikke på det selv. Ikke er hun en sånn unge som spiser spiser og spiser til det e rtomt når det står godter på bordet heller, er heller den som bare spiser litt. Skal ha barneselskap for storebroren på tirsdag, så jeg kan jo "bruke" det da.

Ser mye meg selv i henne, i motsetning til pappaen hennes som må ha, bare må ha...

Har hatt et par episoder når hun var litt mindre at vi måtte stå opp og dusje/skifte på senga ol midt på natta fordi hun hadde spist for mye lørdagsgodter og spydd. Dette var når hun var ca rett under 1 år, og ikke visste sin egen begrensning. Nå virker det som hun gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...