Gå til innhold

Hva slags type humor foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva får deg til å hikste av latter?=)

Jeg er ikke av typen som ler noe særlig av Friends og romantiske komedier (får faktisk litt bye av det).

Men jeg ler meg skakk av britisk humor ala Bottom, The young ones og eddie izzard. Utrolig underholdende og sær humor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det er mye som får meg til å le - folk som ramler/driter seg ut (inkl meg selv), enkelte sit-coms (alt etter hvor mye jeg kjenner meg igjen), green wing (min til nå favorittserie på tv - britisk parodi på alle sykehusseriene), men kanskje mest av alt tørre kommentarer :oD Og så har jeg ledd veldig mye av buktaleren Jeff Dunham etter jeg oppdaget ham på youtube, spesielt av karakteren Walter.

Skrevet

Jeg får somregel frysninger av komediefilmer som er rene komedier, men akkurat Friends lo jeg godt av da ;-)

Er også veldig begeistret for britisk humor. Liker litt tørr humor, gjerne med store innslag av sarkasme og ironi, så har humret endel av Otto Jespersen, John Stewart ol

Skrevet

det meste, men definitivt ikke "ka farsken" og "hæstkuk" humor. Young ones er morsomt. Monty pyton..rosa pantern...engelske komedier, friends, pondus og nå sist noe som het "ondskapens akse" på tv. som sagt det meste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...