Gå til innhold

Nr 3...


Kongeørna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig. Gratulerer. Har selv termin i samme tiden som deg, og det blir nr 3 hos oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gratulerer!

Jeg venter også nr 3 i mai, men jeg har termin 13 mai hvis alt går bra, og det håper jeg jo.Hvor gamle er barna deres? Jeg har en jente på 3 og en gutt på 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sonatine....

hvor tilig testet du?? Jeg har ikke testet..Hadde siste TR 6. august og da blir en evt termin 13. mai. har mens murringer og litt småkvalm...men tør ikke tro at jeg kan være gravid...Tar ikke test enda hadde jeg tenkt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tjorven!

Jeg hadde en tidlig SA 3 august, går ut fra denne datoen og da har jeg termin 13 august.Jeg tok første test torsdag ettermiddag clearblue digital som var positiv og testet igjen i dag med samme resultat HURRA!

I følge terminkalkulatoren her inne burde din termin være 16 august.

Sikkert ikke farlig å ta en test, de lyver som regel ikke:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sonatine!

Redd for å bli skuffet hvis jeg tar en test og så kommer TR rett etter, så derfor venter heller å ser noen dager =) Jeg hadde SA 4.juli. Var over 13 uker på vei.

Når man regner ut termin så plusser man på 7 dager og trekker ifra 3 måneder, så etter det vil min bli 13. mai...hvis det viser seg at jeg er gravid ...Er ikke så sikker på at jeg er det da. venter å ser ; )

Lurer på hvor lang tid i forveien en test vil slå riktig ut.Før IKM....

 

Men lykke til med graviditeten din =) Så koselig...så krysser jeg fingrene for at jeg blir her i mai klubben =) At det er noe på gang hos meg og ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...