Gå til innhold

Pergotime...erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har brukt pergotime for å bli gravide? Hvor lang tid tok det fra første kur før graviditet? Hvor mye større sjangse er det for å få tvillinger ved bruk av pergotime, noen som vet? Takknemmelig for erfaringer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To av mine venninder har slitt ca 1 år med å bli gravide, og har blitt det på første forsøk med perhotime. Men jeg synes å ha lest ganske mange her inne som ikke har htt utbytte av det :\. Men verdt et forsøk er det jo sikkert!

Ingen av mine venninder fikk tvillinger.

Skrevet

Jeg gikk på pergo for første gang for ca 6 år siden, og har gått on and off på pergo både enkle, doble og triple kurer uten at det har hatt noe effekt. Først 7 mnd etter en laproskopi, og en liten ferietur til utlandet satt spiren :) Og det er heldigvis bare en der inne :)

Skrevet

Jeg har gått på pergotime. =) Jeg måtte ta 3 doble kurer før spiren satt. Var på tidlig ul i uke 9, da visste det seg at det var tvillinger, men oppdaga på ul igjen i uke 13 at den ene var død. Så jeg skal altså bare ha èn...

Jeg fikk en brosjyre av gynekologen hvor det står at sjansen for å bli gravid med flerlinger på naturlig vis er 1 av 80 og sjansen for å bli gravid med flerlinger på pergotime er 1 av 20. Så sjansene øker jo litt igrunn! =)

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...