Regnbuens barn™ . Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hvordan går det? Har du blitt kjent med noen av forslagene mine? Her går det egentlig veldig bra, sklir ut litt nå rett før tante rød kommer, men det er dessverre vanlig for meg;-)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Heisann, ja de er kopiert og henger på innsida av den ene kjøkkenskapdøra:-). Har den siste uka vært bortreist på kurs og det ble derfor ikke all verden med trening, men kostholdet er jeg fornøyd med. Men, jeg blir også meget umoralsk når tanta er i anmarsj. Sukkerbehovet stiger til uante høyder og jeg føler jeg ikke har samme kontroll med matmengden som til vanlig. JA man kjenner til alle de lure sunne tingene man kan spise i stedet, men dette kobler liksom ikke inn før halve godteposen er kverket... Så lengre oppe at du hadde et dilemma:-) Forslag: sykle først, snop etterpå. God lørdagskveld
Regnbuens barn™ . Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Ja, ikke sant, det er grusomt, sliter med det hver mnd, prøver å spise rikelig med proteiner uansett om jeg dytter i meg snop . Og tar ekstra fettsyrer nå i håp om å dempe det litt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå