Gå til innhold

Den hestedopingsaken - hva tror dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de norske visst om dette - eller er det noen som har gjort det for å skade ?

Hva tror dere ? (ja jeg vet at det blir kun spekulasjoner)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje at rytteren ikke viste at labaratoriet i Hong Kong var så avanserte, siden det ikke er noen laber i Europa som klarer å finne dette stoffet, så da antok de kanskje at de ikke ville bli tatt...

Men så har jeg store problemer med å tro at han har gjort det med belegg. Han er en veldig sympatisk og ærlig person, og at han ville risikere lagkameratenes innsats og tilliten hans har jeg problemer med å forstå.

Svein Bakke, som uttalte seg som Norsk vetrinær -er den beste vi har i Norge. (Og han har jo mye rett i det han uttalte seg om i media)

Forøvrig så kjenner jeg alle de fire som red på det Norske laget, og jeg har faktisk litt problemer med å tro at dette er sant, kjempeskuffet ! Skandale for det Norske sprangmiljøet..

Skrevet

Jeg velger å tro han er uskyldig.

Men, jeg har ikke fått med meg hva som skjedde videre.. Mistet Norge medaljen eller?

Skrevet

Om de miste medaljen vet de ikke enda,men sansynligheten er jo der.

Tror IKKE rytteren har gjort dette.

Det var stort for de og komme til OL og tror ikke noen av de hadde villet gamblet med sånt i DEN konkurransen.

Hvem som skal ha gjort det er jeg ikke sikker på.

Sikkerheten til OL-stallen var visst elendig,så alt kan ha skjedd.....

Skrevet

Jeg tror ikke han ryttern viste om det, hvertfal! Eller så er han utrolig god å spille trist, fortvilet og uskyldig! :(

Skrevet

Mine erfaringer med denne rytter sier meg at han er helt uskyldig. Mer sympatisk og grei gutt skal man lete lenge etter. Hadde det vært en av de andre på laget som ble tatt så hadde jeg ikke vært så sikker. Men tror det er en eller annen som synes det var hardt å se på at en fra lille Norge hadde sjanse til å hevde seg i den individuelle konkurransen og dermed smurte hesten.

Skrevet

Tror han er skyldig jeg, om det ikke er rytteren så tror jeg i hvertfall han viste om det hele!

Hva skjer med at nordmenn er så jævla uskyldige når de blir tatt i doping? Og hele det norske folk fornekter, men det er vel en grunn til at de er blitt tatt, og at begge testene er positive?

Men derimot, om andre land blir tatt for doping, ja så slenger hele det norske folket med leppa, og "de får høre det"....

JAJA! Skyldige!

Skrevet

Jeg tror heller ikke de er skyldige, noen kan fint med belegg ha smurt beina med dette middelet og når det kun er 4 videokameraer i en stor stall så kan alt ha skjedd. Alle hestene burde hatt 1 kamera i hver boks samt egen person som passet på dem om natten, ikke bare noen som ikke kjenner hestene skikkelig.

Synes de har fått mer enn nok pepper, men jeg tror som sagt de ikke har påført hesten noe uten og sjekket om det stod på dopinglisten. Var hesten syk til OL skulle begynne hadde de ikke tatt hesten med.

Skrevet

Men så var det jo noe snakk om at det det ble testet negativt i blodet, og positivt i urinen, og at det da har måtte blitt gitt i munnen, og da har det visst ingen virkning...

Nei,her er det noe muffens;)

Skrevet

han blunker for harde livet når han blir intervjuet hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...