Sessa ruger igjen... Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 les hva jeg har skrevet til deg i tråden om navn og betydning.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Ikke at jeg skal blande meg, men jeg kjenner faktisk ei Kaya Linnèa :-) Nydelig navn!
blittmamma07 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 vi brukte flere mnd på å bestemme navnet da storesøster ville hun skulle hete linnea og jeg syns det var viktig at hun var delaktig i navnevalg. det stod mellom ronja eller kaja. Ronja linnea var liksom ikke like fint men kaja linnea syns jeg er helt nydelig. (vurderte ikke linnea som enkeltnavn da hun ikke "så" ut som bare linnea) hehe! har heller aldri sette den kombinasjonen. ida kristine som min eldste heter er derimot mere brukt. Nydelig navn du har på dattra di
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Ble litt opptatt med legging av frøkna. Og nå sovna endelig lillebror også! For oss så var Linea klart før vi i det hele tatt begynte lage henne. Jeg likte navnet og introduserte det for mannen min som "et navn som jeg har tenkt på dersom jeg noen gang får en datter". Han falt pladask for det! Men vi har to navn begge to og det ville vi at hun skulle ha også, så da ble det etter mye om og men Kaja (som ble introdusert som en spøk fra svigermor - hun kalles av og til Kaja nemlig). Vi syntes det passet fint for det rampet til navnet litt enn om hun skulle hatt en navn i samme sjanger. Bruker bare Linea i hverdagen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå