Gå til innhold

vil noen se den kuuule nye vogna vår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin var den. Meeen litt skittsom da - du får holde sølete støvler og regnbukserumper unna.

Skrevet

Det tror jeg faktisk skal gå veldig bra :) vi hadde den lysebeige emmaljunga kombivogna og den ble ikke fort møkkete =)

Skrevet

son vil eg å ha.. ka koster den? har en quinny men syntes det er liten plass under pluss at bagen er ganske liten å sitte delen ganske kort.... skal bruke vognen til nestemann også:P er det bag til denne?

Skrevet

Kjempefin =)

Har kikket litt på den selv, har oth som er ganske lik. Men supert at man kan få fottrekk til + at man slipper faren for punktering. Får vi flere barn kommer jeg til å sterk vurdere enn cangaroo!

Lekker farge også! Den kan vel vaskes om den blir skitten =)

Skrevet

Reflex nordås har den på tilbud til 3900 kr. Så det i BT i går eller forgårs :-)

Skrevet

Ja, den kan kjøpes bag til. Tror den koster 4990 for sportsvogn og litt under 2000 kr for bag. Bor du i Bergensområdet så så jeg i avisen i går at reflex har dem på tilbud til 3990 for sportsvognen.

Skrevet

Den koster vanligvis 5695,- Men nå selger de ut de siste modellene på Rudo til -20% Kommer nye 2009 modeller i oktober cirka sa de

Skrevet

5695,- UTEN bag

Skrevet

Jeg har KLIN lik vogn som deg!! Er suuuuper fornøyd, og alt det lyseblå kan tas av og vasker på 30 grader botsett fra kalasjen selvfølgelig.

Jeg har min lyseblå vogn til datteren min, får så mange fine kommentarer på at det er så søtt med lyseblått og lyserosa tepper etc sammen :) sammen med henne.

Skrevet

søren at vi akkurat har flyttet fra bergen da.. men tror dere man kan få tak i bag til den om gjerne 3år? har ikke råd til å kjøpe det no..

Skrevet

ahh så bra..lenge har du hatt den? er du fortsatt like fornøyd?

Skrevet

Ungmor: hel sikkert..Den blir sikkert bare mere og mere populær :)

Skrevet

ja for eg har så lyst på den... er den veldig liten når man slår den sammen?

Skrevet

Har ikke forsøkt å klappe den sammen, men vi har ikke bil så det blir gjort svært sjelden..Men om du har bil, blir det jo en annen sak =)

Skrevet

vi har jo stasjonsvogn så er godplass egentlig, men tenker om man skal få ferie, selv om vi har trille e det egentlig greit å ha med en slik vogn også...

Skrevet

får ikke kommet inn og sett den jeg:(

Skrevet

så utrolig fiiin vogn! :)

grattis med ny vogn!

Skrevet

kjempefin!! Den fargen var mye finere enn sort og jungle :)

Skrevet

Fantastisk god vogn! Har hatt min i ett år nå, å er superfornøyd=) Grattis med et godt kjøp!

Skrevet

Kjempefin:) Hvor store barn passer den til? Altså max. alder liksom..

Skrevet

aner ikke..se på emmaljunga.se

Skrevet

Fin vogn:) Måtte kikke litt mer på bloggen, veldig søte barn du har:)

Skrevet

Kommer ikke inn jeg :(

Skrevet

Jeg er DØDSfornøyd med vogna, den er lett å trille og den er super enkel og slå sammen og putte i bilen, dne blir flat som en pannekake omtrent!!

Kan virkelig anbefale den, den passer vel opptil 3-4 år eller noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...