Gå til innhold

Er babyen rolig om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er veldig aktiv om kvelden men når jeg legger meg om kvelden er han rolig hele natten gjennom.Er i uke 34+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er 31 uker på vei, og gutten min er også rolig om natta. Full fres hele dagen og kvelden, men om natta er det stille (ihvertfall merker ikke jeg noe til ham da). Kanskje vi får babyer som sover hele natta...:)

Skrevet

Min er også rolig om natten, men han våkner når jeg våkner. Er oppe på do i alle fall et par ganger om natten, og da romsterer han litt til han faller i søvn igjen. Samme hvis jeg skifter sovestilling!

Skrevet

Jeg misunner dere såååååååååååååå mye..SERIØST!!!!!!

Prinsessa vår er helt rolig heeeeeeeeeeeeeeeele dagen å når vi legger oss begynner boksekampen inni magen. Er derfor oppe over 10 ganger om natta på do,sover fint lite å har skikklig gangsperre hver morgen.

Håper ikke dette skjer når hun er født:)

Skrevet

Vi kan iallefall håpe på det :-)

Skrevet

Hun er faktisk veldig rolig om natten (",) Har ofte en runde med aktiviteter ved 01- tiden, etter det er det sjelden jeg kjenner henne før 07-08 om morgenen. Har aldri våknet av spark eller noe sånt, men kjenner bittelitt liv når jeg er oppe ca 4 ganger om natten for å gå på do eller drikke melk (halsbrann). Hun er mest aktiv ved 10-tiden om morgenen, litt utpå ettermiddagen, ved 20-tiden og ved 23-tiden.

Skrevet

Er forresten 31 uker idag.

Skrevet

Nei sove vel ca 20 min om gongen så våkna vi begge to- Litt kosli å våkne t spark.

-4 nå

Skrevet

Jeg trodde småen var ganske rolig når jeg sov,men samboer har ofte registrert masse aktivitet i magen når jeg ligger og snorker...hehe

Deilig at jeg ikke våkner av det selv ;)

Skrevet

35+1 og jeg sover helt fint gjennom natten;) Har ikke hatt søvnproblemer i det hele tatt.. Så kan ikke tro den lille er så veldig våken da nei,,

Skrevet

Her er det i grunn rolig hele tiden, men har i alle fall ikke våknet til spark.

Jeg tror jeg ville byttet mot en nattsparkende babye for jeg blir gal av å gå å være bekymret for at jeg ikke kjenner skøyeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...