AO3 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Av og til føles det som om "alle" vet om de får gutt eller jente... Men jeg vet ikke.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Vi vet ikke. Har bare visst kjønn med en (forrige). Mye mere spennende å ikke vite- synes nå vi... Vi har vært så heldige å fått jente-gutt-jente-gutt tidligere. Så det kommer vel en jente iløpet av en mnd tid....
Dr Mcstuffins Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Vi vet heller ikke :-) Virker som det er unormalt å ikke vite..
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Vi spurde ikkje etter kjønn på UL. Får masse kommentarar på det... Spennande!
annemor80 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Vi vet ikke heller. Ville gjerne vite det, men de kunne ikke se det, og vi gadd ikke styre noe med private ul etc for å sjekke det. Spennende!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Vi vet heller ikke og er super spent Visste med nr 2 men var ikke 100% sikker før han kom ut, og da stemte det med gutten!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Vi aner ikke hva vi venter og det bestemte vi oss for fra dag en. Har hatt et par uventede UL nå i slutten av svangerskapet og har gitt klar beskjed hver gang om at de ikke må røpe kjønnet. Blir litt ekstra spennende på denne måten, og jeg håper det skal gi meg ekstra motivasjon til å trykke på slutten. ;-)
mammasine2 Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 vi veit heller ikkje.viste ikkje m nr 1 heller. mamma har 4 barnebarn som alle e gutta så detta e vel mest spennanes før ho:) men gutten min fra før vil ha en lillebror:) så her sltes æ i alle veia:) æ e mæst spent på om den har hår å e stor å lang:)
Herkules Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Jeg vet ikke og det har vi selv bestemt akkurat som sist. Får mye kommentarer på det ja. Det er så rart syns vist folk. Det er egentlig veldig befriende å ikke vite, uten at jeg klarer å forklare det
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Vi vet ikke;) Synes det er en ekstra spenning med det hele! Hører liksom litt med føler vi.. Føler også at alle skal vite hva de får, men det er jo ganske vanlig da. Sikkert praktisk for de fleste vil jeg tro. Men her liker jeg i grunnen best nøytale, fine farger til både barnerom og litt klær. Er ikke så veldig roa eller blå - fiksert;) Nå er det bare 5 uker til vi får vite hvem som er inni her forhåpentligvis;) Vi slipper å ta feil av kjønn i hvertfall, det er nok noe jeg hadde vært redd for/skeptisk til at kunne skjedd.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 Vi vet det ikke, vi kunne få vite det..har hatt mange UL..men min samboer ville absolutt ha den spenningen denne gang så jeg må fint vente hehe...men jeg angrer ikke egentlig, er jo sykt spennende!! Men vi visste det forigge gang dag. Jeg hadde sterk følelse på jente første gang og det ble det jo..denne gang er jeg 50-50 egentlig;)
Lukkeleg Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Vi ville ikkje vite - synes det er litt stas med den spenninga :-) OG, så synes eg det er perfekt at verken mamma eller svigermor kan gå bananas i rosa og blått! Masse fint i brunt, gult, kvitt, og grønt.
lin76 Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Veldig enig med Lukkeleg over. Me veit heller ikkje, sidan Knøttet nekta å avsløra seg på ultralyden og me ikkje klarte å organisera oss såpass at me bestilte ein ultralyd til. Så no slepp med alt det rosa og lyseblå! Jee! Dessutan spanande i seg sjølv, så klart, at me ikkje veit kven som kjem. "Me trur det er ein gut eller ei jente", svarar eg til alle som spør ;o)
shari_z Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Vi vet heller ikke. Jeg vil ikke, og mannen min, som egentlig ønsket å vite, måtte bare finne seg i dette. Dette blir vårt 3. barn og vi har aldri funnet ut kjønn, nettopp fordi det er så mye mer spennende!
KaWi Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 Her vet vi heller ikke kjønn, og føler at folk ser litt rart på oss for det... MEN vi gleder oss veldig til å møte denne vesle og bli kjent med h*n! Ha en forsatt flott dag! =D
AO3 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. august 2008 Egentlig rart, det der... At man er tilnærmet unormal hvis man ikke vet kjønnet. Før var det ingen som visste kjønn, naturlig nok, men nå har jeg inntrykk av at det store flertallet vet det. Godt å høre at det er flere som tenker som oss, da! Jeg synes det er fint med den ekstra spenningen nå, selv om jeg må innrømme at jeg tenker ikke SÅ mye på om det er det ene eller det andre - for meg er det viktigste at alt går bra, og at vi skal få møte barnet vårt om et par måneders tid. Vi var på UL (privat) i uke 25, og ga legen klar beskjed om at vi ikke ville vite kjønn... Noe hun syntes var fint og artig. Hun var mer vant til at folk kom på UL nettopp for å få vite kjønn, fordi de ikke fikk vite det på ordinær UL. Hun så kjønnet, da - så én person i hele verden vet. Da vi kom hjem, hadde svigermor stooore forhåpninger til at vi hadde fått vite kjønn, det var tydelig! Men der måtte vi nok skuffe henne. Hun har lyst til å starte handlingen for fullt, nemlig.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 Me veit heller ikkje. Og når folk spør om me veit, føler eg at dei ik trur meg når eg seier som sant er; at me IKKJE veit. Dei samme foka er så sikre på at eg har eit sterkt ønske om at det blir jente, siden me har ein gut.. Men eg blir jo like glad for ein gut til... Eg ønsker meg ein frisk baby svarer eg då...
har4barn Skrevet 31. august 2008 #19 Skrevet 31. august 2008 Vi vet det heller ikke. Jeg hadde egentlig lyst til å vite det, men h*n gjemte stasen bak navlestrengen. Far i huset ble egentlig glad, så her blir det en overraskelse.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 Vi vet heller ikke kjønnet. Jeg ville vite det, men ikke min mann. Respekterte det ja selv om jeg hadde veeeldig lyst. Tror egentlig jeg har spart masse penger på å ikke vite det. Hadde nok blitt en del mer innkjøp av klær hvis jeg hadde visst det. Skal på ny UL på onsdag..håper jeg klarer å la være og spørre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå