Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. august 2008 #26 Skrevet 31. august 2008 Jeg får nok berre smørre meg med tolmodighet, men er det ikke det vi alle gjør?? Jeg håper som du sier at jeg ikke blir en bitterkjerring, for det er det jeg føler meg som. En gretten og sur kjerring som ikke er takknemlig for noenting. Føles rart å være sånn fordi det er så langt fra hva jeg ønsker å være, og jeg er jo egentlig en glad jenta av natur. Men uansett, ja, jeg ble veldig glad da du klarte det. Det at man har sett personen i virkeligheten gjør jo at "nivket" får ett ansikt. Er veldig glad på dine vegne, og jeg håper dere får ett fantastisk svangerskap. Kjempe kjekkt at Jenta de skal få bli storesøster
Kine71 Skrevet 31. august 2008 #27 Skrevet 31. august 2008 Heia! Dette var koselig lesning på søndags morgenen! Gratulerer så mye. Helt utrolig å lese at du har vært igjennom så mange forsøk. Du er sterk og beviser at man ikke må gi opp selv om det er tøfft. HURRA for dere :0)
Høst72 Skrevet 31. august 2008 #28 Skrevet 31. august 2008 Kjære Brumm Dette var jo fantastiske nyheter! Gratulerer så mye! Det var vel fortjent! Krysser fingre for at alt går bra denne gangen, og at jenta di blir storesøster om knappe ni måneder! Lykke til videre og kos deg og nyt graviditeten! Klemmer fra
Ann-ch. Skrevet 31. august 2008 #29 Skrevet 31. august 2008 Kjære Brumm. Så fantastiske nyheter å lese og gratulerer så mye. Etter så lang tid og så mye prøving var dette virkelig morsomt. Ønsker deg masse lykke til videre og kos deg med graviditeten for dette går bra:-) Stor klem.
♣ Christiane ♣ Skrevet 31. august 2008 #30 Skrevet 31. august 2008 Kjære Brumm, denne meldingen har vi ventet lenge på her inne. Og du har upåklagelig timing, akkurat nå som jeg har teste negativt for femte gang og begynner å føle meg litt frynsete i kantene hopper du inn her og beviser at mirakler skjer tross mange forsøk. Du er en inspirasjon av de sjeldne. Masse lykke til
Brumm Skrevet 31. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk skal dere ha alle sammen! Men nå vet jeg ikke lennger da streken nesten er usynlig idag... Har skrevet et eget innlegg om det og jeg skjønner ingen ting. Dette som skulle være en glad dag, og jeg kunne gå rundt gravid og lykkelig, før alt snur opp ned og håper jeg bare har drømt... Venter fremdeles på å våkne opp fra denne drømmen og hadde håpet denne streken var sterkere idag. Hcg stiger jo kjapt i begynnelsen, så den skal jo ihvertfall ikke være svakere..... Christiane: Veldig lei meg på dine vegne. Men ser du klarer å reise deg igjen! Takker også for gode ord, får nå har jeg tårer i øynene! Dette er jammen meg en skummel karusell å sette seg på.... Noen bare blir og blir sittende, mens vi innimellom bare blir slengt av og kastet på igjen. Smertefullt er det.....
Hvite due Skrevet 31. august 2008 #32 Skrevet 31. august 2008 Jeg får frysninger....!! Så fantastiskt!!! Kan du tenke deg...ÅÅÅÅ det må føles helt fantastiskt:-) GRATULERER! Kos dere og hold oss oppdatert:-)
Brumm Skrevet 1. september 2008 Forfatter #33 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk. Ja det er fantastisk, men også skremmende. Nå har jeg tatt 5forskjellige tester idag......føler meg jo desperat...hehe. Spent på resultat av blodprøve:o) klem
Gjest Skrevet 1. september 2008 #34 Skrevet 1. september 2008 Jeg håper og tror at du er gravid, Brumm!! Den digitale testen lyver ikke:) Blir spennende og høre resultatet av blodprøve. Da får du jo et helt sikkert svar som du kan stole på. Har sikkert også vært desperat etter svar jeg kunne stolt 110% på hadde jeg vært i dine sko. Tar uansett sjansen på og hyle ut et GRATULERER!!!! Det er sååååååå flott og høre om slitere som ENDELIG lykkes!! Det gir virkelig håp til oss andre!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå