Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det må være et under! Nå har jeg vært borti de fleste sidene her inne.... Vi har et barn som ble til helt naturlig for 6år siden.Etter 1 år begynte vi å prøve på nr2. Ble gravid og endte med exu.Gravid igjen, endte med sa.Det er 5år siden. Så har vi hatt 11prøverørsforsøk, hvor 5 av de har blitt avbrutte. Greide å bli spontant gravid for 1 år siden, men forsvant igjen.

Hatt et fryseforsøk nå og satte inn 2egg den 19aug. Kjøpte en cb digital idag,dog 2 dager før jeg skulle teste, og der sto det gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud. Nå må den/de bli inni der!!!!!!!!!!!!! Helt i lykkerus, men samtidig redd for at det skal gå galt igjen. Har jo mistet de siste gangene jeg har vært gravid. Men nå håper jeg virkelig at lykken har snudd seg til meg!

Hilser til alle gamle kjente! Ønsket å dele denne historien med dere for å vise at det går ann! Jeg har holdt på å gi opp tusen ganger....... Så dritt lei og har hatt mange mange opp og nedturer... Livet har virkelig vært et helvete mange ganger. Etter de første forsøkene trodde jeg aldri at dette var mulig....... Vi har diskutert adopsjon og bestemt oss for å sende inn søknad snart. Så endelig har jeg hatt en sommer med bare masse god vin og kos og gitt f i alle forsøkene, før vi startet på fryseforsøket etter sommeren. Jeg ønsker dere alle all lykke fremover, håper jeg forblir gravid og åper dere snart kommer etter! Det er verdt slitet!!!!!!!!!!!!!!

klemmer til alle gamle kjente og alle dere andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Brumm :o)

Dette var fantastiske nyheter-

som virkelig GLEDER meg !

Endelig ble det deres tur,og det er et

fantastisk signal til oss som er trette av hele

prosessen og kanskje i ferd med å gi opp.

Endelig Brumm ! Mine beste ønsker videre !

God klem fra

Skrevet

Tusen takk kjære deg! Skrevet et innlegg på ass befr også, litt lenger innlegg der som forhåpentlighvis gir mot til dere andre!!! Du aner ikke hvor mange ganger jeg har holdt på å gi opp..... Sinne, frustrasjon og...alt...ja du kjenner til det. Denne evige drømmen som aldri går i oppfyllelse. Kan nesten ikke forstå at det er mulig at jeg er gravid! Jeg skal ta noen flere vanlige tester nå, for å se hvor sterk streken er. Kan nesten ikke tro det.

Hvordan går det med deg nå? Har ikke vært her inne på kjempe lenge.

Sender ut maaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssse babystøv!! Tenk at jeg kan skrive det......Har "bare" tatt imot det før....hehe

Tenker på dere alle "gamle". Vi har jo holdt godt sammen her inne i mange år!!!!!!!!!!!!

klemmer

Skrevet

Tenk nå er både du og Tullemor gravide.

Det ordner seg for snille jenter-

det tar bare så forbasket lang tid av og til !

Du var hos Hausken nå,stemmer det ?

Nok en gang gratulerer,dette var en nyhet

jeg virkelig satte pris på !

Klem fra

Skrevet

GRATULERER!!! Det var jammen oppmuntrende og hyggelig lesning. Krysser fingrene for at det blir baby denne gangen:)

Skrevet

Hei vennen... jeg ble så glad når du ringte at jeg har ikke landet ennå hehe.. det var den beste nyheten jeg kunne få her jeg ligger og ikke kommer meg noen sted. FANTASTISK!!!!!!

Nå blir du 100% sykemeldt og så skal du slappe helt av, nå er det brumm mannen som får ta ansvar og det vet jeg han gjør, han er jo såå god og skjønn :o) og lille snuppa får hjelpe mamma .o)

Viktig at du tar det med ro, kjenner deg og du stresser rundt og har såå mye å gjøre bestandig men ikke nå lenger, nå skal du ta vare på nurket og gjøre alt du kan for at dette skal gå bra :-.)))

Jeg krysser alt jeg har for dere nå, og er såååååå glad på deres vegne at jeg har ord selv om jeg skrev alt dette veldig fort hehe er så gald så glad så glad...

KLEEEEEEEEEEEM TIL ALLE 3

Skrevet

Jeg mente jeg var ordløs akkurat nå, der kan du se hvor fort dette gikk hehe sååå glad.

Skrevet

Gratulerer så mye Brumm! Krysser fingre og håper virkelig at alt går bra med spiren:) Lykke til!

Skrevet

Der var du ja, har lurt på hvor du ble av. Gratulerer så mye, håper dette er slutten for deg og at det nå sitter. Kan ikke tenke meg hvor glad du må være nå, skulle hatt innsetting samme dag som sg, men slik ble ikke planen desverre.

Kos dg med spiren/spirene

Skrevet

Gratulerer så mye Brumm. Håper du havner på sykehuset om litt under 9 mnd og føder et velskapt lite barn. Blir så glad når jeg ser det går bra for dere som har slitt så fælt.

Masse lykke til med svangerskapet:-))))))))))

Skrevet

TUSEN MILLIONER TAKK ALLE sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja helt utrolig etter 5år med prøving og 11 forsøk..... Trodde ikke det skulle være mulig!!!!!!!!!!!! Så det er håp for dere alle sammen!!!

Hvordan går det med deg tryne? Har tenkt på deg:o) Hvorfor ble det ikke innsetting? Hvordan er det med deg?

Vilsågjerne, hvordan er ting med deg nå?

Tullemor, ja jeg skal slappe av nå. Ikke noe stressing rundt. Jeg driver jo for meg selv og har ikke så mye å gjøre. Tar det helt med ro og sørger for at den skal bli inne der nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja brumm mannen er fantastisk. Så nå har han laget middag til oss! Får spise litt krabbe-klør og kose meg:o)

klem

Skrevet

Dette var fantastiske nyheter! Gratulerer så mye!

Skrevet

Heia Brumm:-))

"gammel" bruker av ass. befr, forumet. Stadig innom for å se etter gamle kjente, og husker jo deg godt. Du var jo her da jeg holdt på som værst her i 2005-06...he-he....

Utrolig hyggelig å lese at det endelig har gått i boks for deg!!

Kos deg og slapp godt av i svangerskapet!!! Nyt det!

masse gratulasjoner fra ei annen med "icsi vidunder" som faktisk runder 2 år i oktober:-)))

LYKKE TIL:-))))))

Skrevet

Helt utrolig flott Brumm, gratulerer og lykke til videre;o)

beste hilsen

Skrevet

Godt mannen tar godt vare på deg nå.

Kos deg velfortjent med krabbe,noe som faktisk

hørtes deilig ut :o).

Du spurte hvor vi var i løypa.

Nytt forsøk i oktober,kort regime.

Nytt for meg,men fristende i forhold til spray.

Jeg håper jeg skal slå følge med deg og tullemor snart :o)

Ta vel vare på deg !

Klem fra

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at de ikke ønsket å fortsette med andre forsøk før jeg hadde vert hos en endokrinolog. Har vert mye misforståelse mellom min lege hvor jeg bor og sykehuset, derfor har jeg ventet på en time i allerede 1,5 mnd. Aner ikke hvor lenge jeg må vente. Hausken sier at han tror det blir svært vanskelig å få meg gravid, noe jeg synes er forferdelig å hære.

I tillegg er flere hormoner enda mer på tur, noen nye, og noen av de de gammle hormonene er blitt værre. Så det kan nå tyde på at overgangsalderen nermer seg og at det virkelig begynner haste.

Jeg har det vel helt forferdelig for tiden, er veldig sliten psykisk, å jeg jeg vet ikke enger om jeg har tro på at det noen gang kommer til å gå. Det værker langt inn i hjerterota, har så vndt, men klarer ikke å sette ord på denne smerten til noen rundt meg. Føler meg ikke klar for å bli "gammel" i en alder av 22 år.

Sommeren har vert en tøff tid. Har flyttet tilbake til den lille staden jeg kommer fra. Mye mas rundt det at vi må sette i gang nå, spørsmål om nårvi skal starte sov... Mye kjennte folk som er gravid, mange som også har fortalt meg i sommer at de er gravid. Jeg takkler det vel ikke så bra, å jeg kvir meg til å se å høre om alle nrukene den dagen de kommer til verden.

Det var min lille utblåsning i dag men føler virkelig at livet suger fortiden

Skrevet

Herlige nyheter :)))))

Gratulerer så mye og med nurket i magen. Slappe av og kose deg masse fremover. Det går nok til slutt, selv for oss som har prøvd i laaaang tid ;)))

Skrevet

Vilsågjerne: Så spennende med kort regime. Ja det er kjempe deilig å slippe spray! Hele den lange tiden, ble plutselig kort! Så håper virkelig at det er det som skal til for deg!!! Håper du kan følge tullemor og meg! På tide å få alle "traverne" over på gravide slitere. Vil jo takke alle her inne, for noen fantastiske jenter!!! Det er dere som har hjulpet meg opp når jeg har ligget langt nede... All lykke ønskes!!

Kjære tryne. Jeg føler virkelig med deg. Skjønner så godt hvordan det er å ligge så langt nede. En kan føle seg langt under jorden.....har ihvertfall bare lyst til å krabbe nedover istedet for oppover. Det må være en tøff beskjed å få fra Hausken også. Sender masse babystøv. Vet at det ikke hjelper å si at du kan trøste deg med at du har en fra før. Husker mange sa det til meg gjennom alle disse årene. Men det er mye godt i det, og jeg lærte meg også med tiden å faktisk verdsette henne mye mer. For vi er heldige. Men samtidig hjelper det jo ikke... Ønsket om et søsken er så ufattelig stort. Ønske om et barn er jo like høyt forde! Det er jo bare så vanvittig urettferdig at det er mulig å komme i overgangsalder så tidlig. Vet om andre som har gjort det. Men de har merket først i beg av 30årene og det er for sent...

Vet det ikke hjelper å tenke at mange andre har det værre. For det spiller jo egentlig ingen rolle. En tenker på seg selv, og det har vi alle god grunn til. Ingen som fortjener mer å bli gravide heller. Bare utrolig irriterende med alle venninner som bare "ups, jeg ble visst gravid, skjønner ikke hvordan det skjedde.....var jo ikke planlagt" ja f heller. Bruker du ikke prevensjon, ja "ups" da kan du bli gravid.

Vi ville hatt et forsøk igjen, og så hadde jeg ikke orket mer. Hadde sagt til mannen min at jeg tror jeg ikke orker det siste forsøket. Det gjelder å bli enig med seg selv og kunne sette en strek for når nok er nok. Alle hormoner og helvete, hadde ikke orket mer. Så da kommer adopsjons-tema. Husker ikke hvordan din stilling til det var, men verdt å diskutere.

Håper du får orden på ting og slipper all denne ventingen!

Ellers tusen takk til dere ALLE for alle gratulasjonene! Jeg blir så rørt! Og håper min historie bidrar til noe positivt. Det går virkelig ann!!

klem

Skrevet

Fantastiske nyheter Brumm! Ønsker deg all slags lykke til.

God klem

Skrevet

da jeg prøvde på nr.1 tenkte jeg at de som hadde barn fra før av ikke hadde det like vondt som meg. Men nå vet jeg at dette stemmer slettes ikke alltid. Jeg har det MINST like vondt nå som da jeg prøvde med Leah. Den samme maktesløsheten og desperate følelsen er der. Dagene går i tårer osv.. Som du sier, man er heldig som har fått ett barn, men det hjelper jammen meg ikke alltid det heller. Nå er jeg livredd for at hun skal være alene. Hun elsker små babyer, og hun ville blitt en fantastisk storesøster. Hun er veldig lik meg av natur, og jeg vet at hun kommer til å synst det er dumt om hun ikke får søsken.

Når det gjelder adopsjon så er det absolutt ett tema, problemet er bare at vi er for unge.Vi må vente 3 år før vi får sette i gang med hele greia, for så å vente ca 3 år før vi får et evt. barn. det vil si at jenta mi er jo nermere 10 år når vi får barnet. Det er forferdelig lang frem i tid. Hadde vi kunnet adoptert nå, så hadde vi hoppet av denne karusellen her, for den er grsuom.

Takk for at du tok dei tid til å høre, og lykke til videre. Jeg ble veldig glad da jeg så du endelig hadde klart det. har spurt etter dei flere ganger å lurt på hvordan det gikk med dg)

Skrevet

Har ønsket at den lille tulla mi skulle få bli storesøster lenge..... Hadde jo regnet med 2år mellom... Men nå blir det 6 og et halvt år imellom. Jeg må si jeg er glad da det ikke ble to tette og jeg er veldig glad for å ha fått denne alenetiden med henne, som hun fortjener. Det er langt mer forståelse fra hennes side når hun er så stor. Jeg vet 3 år er lenge å vente, og det er jo en evighet. Men ønsker alikevel å fortelle noe jeg snakket med en venn av min bror om i sommer. Snakket om det å skulle få søsken og aldersforskjell. Han fortalte at det er 10år mellom han og hans bror. De er virkelig verdens beste venner! Jeg ble så glad da han fortalte det, så jeg måtte felle en tåre!!! Det gav meg håp.

Jeg håper du lykkes en dag lille venn. Og det er ikke lett å skulle slå seg til ro med at en ikke kan få flere barn. Alt håp er ikke ute ennå. Men jgelder å finne ut hvor lenge man orker..... Det sliter jo på alt.... Jeg så for meg at jeg skulle bli en sær og bitter kjærring til slutt... Men håpet er der vennen, selv om du føler deg maktesløs!!

Og du er virkelig god og fortjener dette så indelig nå!!! At du kan bli så glad på mine vegne, det varmer!

Masse lykkeønskninger til dere alle!

Skrevet

Så herlig!!! Gratulerer så mye!! Alle gode ønsker til dere.

Skrevet

Gratulerer Brumm! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...