Gå til innhold

Hva har dere som lørdagsgodis i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og prøver å holde meg unna is og sjokoladesaus(den som stivner på isen) og vafler. Spørs hvor lenge jeg holder;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt*

Vel, jeg kan vel ikke hjelpe deg siden du skal være sunn:-P

Jeg skal ta den helt ut i dag, og har kjøpt superchips og godt&blandet:-O Men har cola zero daaaah;-)

Skrevet

Vi har både is og sånn sjokolade som stivner (men har ikke lyst på for det er så au å få i retur nå når jeg er dårlig), men vi har tortillachips med ost. Megausunt, men gooodt, særlig med salsadip!

Skrevet

Blir vel en tur i butikken for litt smågodt og potetgull etterpå, nam nam..

Skrevet

Ja sant??

Vi er så sunne og f l i n k e :-D

Skrevet

walters mandler her i dag... Jeg er en sånn kjærringa mot strømmen egentlig. så når den kom og alle skrøt den opp i skyene ville ikke jeg ha. men tenkte jeg skulle prøve den i dag. og må jo innrømme at den er goood da... hmm

Skrevet

Begynt på grete roede denne uka og har noen kosemerker, men de skal jeg bruke på et glass rødvin. Så ingen snop her gett..

Skrevet

På bordet foran meg nå står det;

en pose superchips, en pose bamsemums, 1 kg smågodt, en stor Walter, en stor melkesjokolade, chilinøtter og elias potetgull ;-)

Koser oss i kveld ja.

Skrevet

her blir det vårruller med kylling og grønnsaker i dag når ungene er lagt (er barnevakt for to unger ekstra i dag:)). Nå sitter vi og koser oss med grønnskaker og dip. Veldig godt som lørdagskos:)

Skrevet

Jeg gofler melkerull, mens jeg prøver å skjule det for mini som fikk en kindermaxi tidligere.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg og mamma skal feire bursdagen min i dag, så da blir det islandsk sjokolade med lakkris!:-)

Skrevet

Har ete nokre kuler med M:) det har faktisk vore litt erstatning for mat i dag. Har jobba som ein gal, for å komme lengst mulig med tilbygget, og då kjem mat litt bak i prioriteringa.... Men det har litt godt med seg; eg har gått ned nokre kg på eit par veker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...