Gå til innhold

Dagdrømmer om legen min(rødme)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 34 og tror at hormonene mine er ute av kontroll.Har vært en del til fastlegen i svangerskapet pga litt plager og ja han er kjekk og ung(30år) men i det siste har jeg begynt å dagdrømme om han.Og drømmer om natten også.Skikkelig flaut.Vet ikke hvorfor jeg gjør det.Hadde aldri gjort noe sånn i virkeligheten.Har mann som jeg elsker og som jeg har vært sammens med i 16 år .Aldri vært utro og kommer ikke til å gjøre det eller.Kan jeg skylde på hormonene? Når jeg er til fastlegen så føler jeg at han kan se på meg at jeg tenker på han så det er ekkelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he morsomt:) Er jo ingenting galt i å dagdrømme litt da:o) Er jo ikke som noen tar skade av det...og er heller ikke ensbetydende med at det er noe en virkelig ville begitt seg ut på.

Kan godt være det er hormonene som leker litt med deg også ja:)

Skrevet

he,he.Litt morsomt er det :-)

Men slitsomt å gå rundt med de tankene

Men trøster meg med at det går over :-)

Gjest amandine
Skrevet

Heldige du som har en snasen lege =) jeg får hetta bare min skal måle magen og tar alle kontroller hos jordmor for legen er så ekkel he he he

Skrevet

He,he

Jo jeg er heldig.Han er jo bare sexy og kjekk :-)

Skrevet

Tror ikke du dkal ha dårlig samvittighet for det nei. Nyt drømmene dine du!! Ser ikk ehelt for meg at du kommer til å bli med på noe om han plutselig skulle prøve seg...da hadde du nok fått ett helt annet syn på han;)

Ser det står her på bim og i uke 34 (33+...) at mange drømmer om andre damer osv, så er nok tiden for litt seksuelle drømmer i disse ukene:)

Skrevet

Jeg tror ikke han hadde gjort det eller

Er bare i drømmene mine at det skjer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...