Gå til innhold

Iiik! Slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg de siste ukene ikk egjort annet enn å lese historier inne om både fødselen og hvordan det setter igang. Ikke minst har jeg lest MASSE innlegg om hvordan det har vært for dere andre når den berømte slimproppen går, men man kan visst aldri være forberedt.

Er litt usikekr på om den kasnkje gikk for meg i dag=/

Det kom masse slim(eller utflod?), med små brune "klumper". Det var veldig lite av disse klumpene og de var heller ikke så veldig stor.

Er så usikker på om det var slimproppen eller bare vanlig utflod.

Har ikke merket noe særlig i etterkant, har kanskje litt ekstra med slim/utflod etter at jeg har vært på do?

Noen kloke damer som tror de vet hva dette er?=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som slimproppen ja:)

Skrevet

Åååh.. spennende hvis det er det:D Jeg var liksom så sikker på at jeg kom til å være 100% sikker på hva det var den dagen den kom.

Skrevet

Sånn hadde jeg det også på torsdag. Høres helt likt ut, bortsett fra at min "klump" (beklager beskrivelsen) var uten farge. Den var på størrelse med en femmer. Ved to anledninger etterpå den dagen hadde jeg litt slim. Var overbevist selv om at det var slimproppen med en gang men tvilen har kommet dessverre. Kan kanskje være ekstra mye utflod som vi gjerne får på slutten av svangerskapet. Jeg er i uke 36 og hadde gladelig født veslejenta vår om et par uker, men men hun kommer når hun kommer:)

Skrevet

Jeg er i uke 38+0 i dag og jeg gjør ikke stort annet enn å lete etter tegn på at noe nærmer seg.

Håper virkelig at det var slimproppen.

Hva gjør man nå da? Hvis det var den? Venter man bare på at det skal skje noe mer?

Skrevet

Er også i uke 38+0 og har masse slim som kommer når jeg er på do. Litt vått i trusa også. Tror kansje det er modning av livmortappen. Tenkte å ta meg en gå tur å se om noe "skjer"...:) Er vel bare å vente på rier..

Skrevet

Vi får bare vente i spenning:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...