Gå til innhold

Noen som har carena swing vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Er jo god pris, men er den noe bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er den samme, men vi hadde Carena Sprint og den var i en god prisklasse ja, men tung og stiv å kjøre. Kjøpte oss den gode vogna i dag, Emmaljunga Cangaroo.

Skrevet

Carena swing ligner på Emmaljunga cangaroo, lik stil. Men er jo helt forskjellig pris! Jeg har en simo duo fra før, bruker spostsdelen på den nå. Men tenkte å ha en liten vogn ved siden av. Ønsker meg engentlig Emmaljunga cangaroo, men er mye penger.. Carena Swing koster 2299,-

Skrevet

Jeg kjøpte meg Cangroo med -20%..på Rudo..Så jeg betalte litt over 4500,- i dag Men ja det er endel penger.

Skrevet

Hmmm, får tenke litt på det.. Er jo veldig fin da.. =)

Har du en vogn utenom eller?

Skrevet

Nei jeg solgte nettopp emmaljunga duovogna mi..deilig å være kvitt den store vogna =) synes den swing vogna så veldig grei ut..men har som sagt ikke prøvd den :)

Skrevet

Ja, de er store.. Men gode da.. =)

Skal jo ha simo duo vogna mi til nestemann, så skal ta vare på den. Men greit med en annen også.. Vi har liten bil, så må ta simo vogna både i bagasjerommet og i baksete.. Så derfor ønsker jeg en annen vogn som jeg kan bruke fram til nestemann kommer (forhåpentligvis sommeren 2010)

=)

Skrevet

Hei, jeg har carena double swing <(tvillingvogn), super vogn, går lett gjennom butikkdører. Litt tung å løfte kanskje men det overveies av at barna sitter og ligger godt i den og det er mer viktig enn at jeg må løfte mer... Flott bag også, god plass i den, min datter på nesten 5 mnd har fortsatt plass med pose oppi... Og senere skifter jg over til sportsvogna og kan ha den i 3 år til... Anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...