Gå til innhold

"anti-skli" tape el til trapp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

har hvitmalt trapp, lekkert men glatt ;-)

har lite lyst til å lime på de sorte "anti-skli"tapene jeg finner i butikkene på trinnene..da "legger" møkka seg i dem og det hele ser jeg for meg som mindre lekkert.... men ... trappa er glatt og noe bør gjøres for å "sikre" den.. noen råd ??

Noe annet enn "sort tape " som går å bruke ??

jeg trenger råd og idèer damer !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes jo sånne lister som kan skrus fast på kanten av hvert trinn og de fås i ulike farger. Minner om sånne lister man kan ha mellom rom hvor det ikke er dørterskel.

Noen venner som har lakkert tretrapp og der bruker alle i huset tøfler :o)

Skrevet

hehe-- slippers for småbarnsforeldre av mange grunner ;-)

ser imidlertid at besøkende gjerne går i raggsokker... liker ikke at de bærer snuppa i trappa da.. hadde en som skle her om dagen så noe må gjøres...

takk for tips!

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt trappeneser (teppe) og limt på vår lakkede trapp. Har det samme på hytta også. Genialt, lunt og ser bedre ut enn svart antiskli tape.

Kjøpte på spar kjøp.

Skrevet

Hei. Sliter med det samme problemet som deg. Såg en gang i et interiørblad at man kan kjøpe gjennomsiktige tape som limes, men finner det selvsagt ikke igjen. Kanskje den lokale malebutikken vet råd? Jeg fikk tips om å blande inn litt sement el sand i maling, og male på kanten, men syntes ikke dette hørtes så bra ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...