Gå til innhold

Hva har dere brukt lørdagen til da?:)

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg og samboer har barnefri for datteren vår er hos svigers i helgen , så vi benyttet sjangsen til å dra på Ikea å shoppe litt, ellers handlet vi mat for 1600 kr på obs så nå kan krigen gjerne komme hehe:)

Ellers har vi gått en god tur..:)

Nå lager han middag for i morgen blir det besøk av svigers..og jeg sitter her da å slapper av!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært i strømmen kirke og sett på en god kollega av meg gifte seg, og så har jeg kjøpt brio togbane til sønnen min, spist middag og nå slapper jeg av i mitt nyoppussede hjem :))

Skrevet

Mannen min jobber i dag så for å gå i detalj har jeg:

1. fikset frokost og ryddet bort samt gjort rent kjökkenet!

2. Värt en tur i byen.

3. klippet gresset.

4. Laget middag

5. tatt hand om to småtroll på 8 mnd og 2, 5år!

6. Lagd dårlig stemning når mannen kom hjem siden jeg er sliten :-(

Skrevet

Væt på zitrus med sønnen min, lekt og kost oss i flere timer, spiste vaffel dær, så har vi handlet masse leker og lørdagsgodt:) Nå er vi hjemme å koser oss med lekene og snopet, slitne og glade:)

Skrevet

Vi gikk i nattisen kjempe lenge og bare kosa oss..Så var vi og så på snuppa som kjørte cross..Så en tur på Ikea,og til slutt handla vi litt mat og godis..

Nå blir ungene badet av sambo også skal vi se på barnetv og kose oss resten av kvelden=)

Skrevet

Her har det vært max sløvedag, med strikketøy i sofakroken. Men jeg strikker julegaver da, så det er jo litt nyttig også... hihi. Ellers bare vært ute å handlet, og laget middag :-)

Barna ser film, spiller spill, leker seg og nyter roen :-) Første helgen på lenge at det ikke er noe stress i heimen :-)

Skrevet

Rydda, ordna med klesvask, støvsugd, lekt, vært i barnebursdag, slappet av. Skal kle på ungene(de har badet) og hente gubben på jobb nå straks. Kjenner at tålmodigheten ikke var helt på topp nå siste timen, så var kjekt at Drømmehagen begynte på nrk3 =P

Skrevet

Tok en laaaang morgen med dusjing, leking, sløving og frokostlaging. Gikk deretter ut sammen med ungene i regnværet. Så gikk vi en tur på butikken, var inne litt, spiste grøt til middag, ryddet litt. Kledde på ungene og sendte de ut alene en stund slik at jeg fikk slappe av litt.

Så vill eldste inn å bade, så da badet de, hoppet litt i senga mi, og nå har de spist kvelds og sitter å ser barnetv og spiser lørdagsgodt. Kjenner det skal bli godt å få de i seng i kveld, for mor er sliten!

Gjest Sauen og dingsen 1pp
Skrevet

Først på jobb, ble hentet av sambo halv tre. Fikk besøk av svoger med kone og unge, og barna koste seg på golvet mens vi laget pizza.

De reiste ut en tur til svigerinnen min sine foreldre, mens jeg ble hjemme. Småkvalm og i dårlig form, så jeg orket ikke gå ut...

Skrevet

Jeg har stort sett ligget på sofaen nå som jeg i tillegg til hyperemesis har blitt rammet av feber, vond hals og snørr...

Gubben og snuppa har vært på bmw-treff (datter var jo da korrekt antrukket i tskjorte med biler på, hettejakke med bmwlogo og "future driver") etter at de hadde vasket mannens bil ;o) Hun nektet å gå hjem igjen...

Skrevet

Samboer'n er bortreist, så jeg og sønnen vår har hatt besøk av ei venninne av meg og dattera hennes. Ellers kjørte vi en liten tur på butikken, for det har regnet så mye at det var lite fristende å trille en tur.

Skrevet

jobba med feber og hals/ørevondt.

og vært på middag hos bestefar etterpå:)

nå ligger jeg rett ut på sofaen her.. kose meg medlitt godt etterpå:)

Skrevet

Junior og jeg har vært i bursdag til jenta til venninna mi..

Skrevet

Har vasket huset og malet gjerde på verandaen. Skal til å gå ut på kjøkkenet å lage middag :)

Skrevet

min samboer har hvert i utdrikningslag da- så vi har hatt jentedag:9 kost oss ordentlig--- var på storsenteret og kjøpte noen gaver , holdte på å besvime ( føltes hvertfall sånn), så hvis noen så et levende lik med hete tokter på ski storsenter kl 10.20 i dag tidlig, så var det MEG. hehe.

så var vi hjemme og slappet av litt, og samlet oss ( mie sov), så var vi en tur på landbrukshøyskolen og matet ender, og hilste på sauer og hester:) og koste oss ute med matpakke og kakao. etter det har vi ligget ganske rett ut på sofaen begge to.

Skrevet

Var en liten tur på shopping, men dro hjem rimelig kvikt siden jeg holdt på å gå i gulvet hele tiden :-S

Så har jeg sovet mens snuppa og min kjære var på fotballkamp, og så har vi lekt og koset oss på rommet til frøkna alle 3 :)

Skrevet

Vært på handlerunde og sett på nye klær til tuppa, hun vokser så fort!! Gått tur med hundene og vært til min søster og mannen spist hjemmelaget pizza.. Mannen er på laksefiske hele helga så...

Skrevet

Familie. Ryddet. Syklet. Lekeplassen. Middag. Lek i hagen.

Jeg er sliten. Trøtt. Irritabel. Og sur.

Skrevet

høres ut som noe ala min dag fisen og fisa, bortsett fra at mannen ikke kommer hjem føri natt, og jeg fremdeles ikke er ferdig med dagens gjøremål...... og alt har jobbet mort meg i dag, grinete unger, diarebleier osv.......

Skrevet

i dag har jeg vel vært lite effektiv må jeg si siden jeg og tullemor er forkjøla begge to, hun er snørrete, slapp og grinete, mens jeg er slapp, og bihulebetennelse + hoste.

men vi stod nå opp tidlig, spiste frokost, ryddet kjøkkenet, gått en tur, fordi jenta ville ikke sovne av seg selv. mens hun sov i vognen sin, ryddet jeg og typen tøy, og satte på mere klesvask. berta våkna, lekte litt, hun fikk smake på litt epler fra hagen. så skulle typen på vif treningkamp for hockeylaget og så senere på hockey kickoff og da var det tid for en lur til, så da gikk vi likesågodt en tur til, bare mye lengre(2 timer) når vi kom hjem fik jeg satt meg ned ca 15 min, så våkna tullemor igjen spist litt mer så, når jeg skulle legge vesla igjen, sovna vi begge, var helt utslitt! nå har hun akkurat spist og bada og kost seg litt hos mamman sin og nå sover hun godt i senga si (sovna på 10 min i sin egen seng uten at jeg måtte ut på tur!!!!*stolt*) så nå sitter jeg her og slapper av med dib og et glass cola=) kom på nå når jeg leste de andre innleggene at jeg har glemt å handle mat for i morgen og kos for meg ikveld + brød =S vel, godtet er vel egentlig ikke så farlig, da jeg egentlig ikke trenger det:P

jaja finner vel på noe å spise i morgen av noe vi har i fryseren..

ble ganske rotete detta:p

Skrevet

Reiste til mamma og pappa kl 10 og kom hjem kl 20.30.

En kjempekoselig dag med mye lek og kos ute og inne, mannen klippet plenen, jeg bestilte nyydelig pizza og lillegutt koste masse med bestemor og bestefar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...