pusekatta-fødeklar Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Gikk med rier i 6 timer før jeg ringte føden. Jordmora fikk overtalt meg til å komme inn for en sjekk ( for jeg hadde ingen planer om å føde inatt,hehe) Det var skikkelig vondt, men selvfølgelig da jeg kom på sykehuset så dabbet det av!! Jordmora undersøkte meg, smilte og sa at riene hadde ikke vært forgjeves, for nå hadde jeg 3 cm åpning!! Og sånn er det vel fortsatt...sitter med rier hjemme og håper at jeg slipper å gå rundt i en hel evighet før snuppa bestemmer seg for å komme ut!! Hvor lenge har dere andre gått rundt med modning og åpning??
*BABYSTAR* Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Modning og 3 cm..når jeg hadde 3 cm ble jeg lagt inn:) Og det med begge barna mine, men det varierer vel fra hvor du føder. Men etter 3 cm har det som regel gått veldig fort (snakk om et par timer) før pressriene starter:) Lykke til
pusekatta-fødeklar Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Himmel og hav..tror ikke jeg vil føde likevell! HEHEHEHE
tullemimor Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 jeg hadde 3 netter med maserier jeg og kom inn på føden dag tre for å høre om dette egentlig hjalp på - var sliten! hadde da 3 cm og utslettet mormunn og var tilbake på føden ca 8 timer senere I FØDSEL! håper du får dra inn ikveld/natt og at du får nurket ditt snart;) lykke til!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 oj..lykke til..lurer på om noe kommer til å skje i natt jeg og.. å tenker sånn så deg HI guuuuud jeg vet ikke om jeg vil likevel haha;)
<3 girls <3 Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 dei første 4 cm mine brukte eg 2 døgn på..etter 4cm tok det 7 timer så var hun ute:)
pusekatta-fødeklar Skrevet 30. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2008 Å, det er altfor spennende for meg dette her!! Svigermor kom istad med ett halvt glass rødvin til meg med beskjed om at jeg versågod hadde med å føde inatt,hehe!!! Og for å si det sånn så var det ingen som måtte tvinge det i meg!!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 der er ikke jeg til hjelp nei:)kjenner ikke modningsfase og veer før rett før jeg skal presse.tror jeg hadde to vonde veer før jeg måtte presse.glad for det da,men litt skummelt da,vis jeg ikke er på sykehuset da og vondt når jeg ikke har kjent en liten forsmak først da på noe svakere,men glad til da men. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå